Πώς θα χάσω λίπος κάνοντας νηστεία;

Μαθαίνουμε από τις συμβουλές της διατροφολόγου.

08.04.2019

εχεις διαβασει

Πώς θα χάσω λίπος κάνοντας νηστεία

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Καλογεροπούλου MSc, κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος.

Νηστεία είναι η εκούσια ή ακούσια αποχή από ορισμένες τροφές όπως, γαλακτοκομικά, κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, αυγό και γενικά ζωικής προέλευσης προϊόντα. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων που κάνουν νηστεία, επειδή στερούνται τις παραπάνω τροφές, αυξάνουν σε μεγάλο βαθμό την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε υδατάνθρακες (π.χ. ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες, χαλβά κ.α.) για να καλύψουν τις θρεπτικές και γευστικές τους ανάγκες.

Διάβασε επίσης: Νηστεύω τι να φάω; Οι σωστοί συνδυασμοί τροφών για να έχεις πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα και να μην πάρεις κιλά

Αυτό αναπόφευκτα οδηγεί στην αύξηση σωματικού λίπους και κατ’ επέκταση σωματικού βάρους. Αυτό βέβαια μπορεί να προκύψει και σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο πέραν της νηστίσιμης. Συνεπώς, δεν είναι η νηστεία που μας οδηγεί σε αύξηση βάρους, αλλά η λάθος διατροφική πρόσληψη και το παρατεταμένο θετικό ενεργειακό ισοζύγιο.

Μια διατροφικά ισορροπημένη νηστεία, όχι μόνο δεν οδηγεί σε αύξηση σωματικού βάρους αλλά μπορεί να βελτιώσει την σύσταση του σώματος και την υγεία. Η νηστίσιμη διατροφή, έχοντας χαμηλό περιεχόμενο κορεσμένων λιπαρών οξέων, τα οποία βρίσκονται σε ζωικές τροφές όπως το κρέας και το τυρί, μπορεί να βελτιώσει το λιπιδαιμικό προφίλ του ατόμου και να τον αποτοξινώσει.

Διάβασε επίσης: 15 πηγές φυτικής πρωτεΐνης για τη νηστεία ή αν είσαι vegetarian

Πώς θα χάσω λίπος κάνοντας νηστεία;

Ένα σωστά δομημένο νηστίσιμο διαιτολόγιο, μπορεί να είναι η πηγή ενδυνάμωσης του οργανισμού αλλά και το εισιτήριο για την απώλεια λίπους. Πώς θα χάσω λίπος κάνοντας νηστεία; Έτσι!

  • Κατά τη διάρκεια της νηστείας καλές διατροφικές επιλογές πλούσιες σε πρωτεΐνη και φτωχές σε λίπος είναι τα μανιτάρια, τα όσπρια (φακόρυζο), τα οστρακοειδή, τα προϊόντα σόγιας και τα μαλάκια.
  • Επίσης η νηστίσιμη διατροφή είναι καλό να περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και βιταμίνες, όπως είναι τα φρούτα, οι φυσικοί χυμοί φρούτων, τα λαχανικά, το quinoa, το πλιγούρι, το σουσάμι.
  • Οι ανάλατοι ξηροί καρποί και το μέλι μπορούν να δώσουν ενέργεια στον οργανισμό και να χρησιμοποιηθούν ως ενδιάμεσα snacks κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Συνεπώς, η περίοδος της νηστείας είναι η κατάλληλη περίοδος αποτοξίνωσης του οργανισμού από τα ζωικά λίπη με συνέπεια την εξισορρόπηση του σωματικού λίπους, τη βελτίωση της ποιότητας δέρματος και τη μείωση της κυτταρίτιδας. Επιπροσθέτως, η ευλαβική νηστεία συνεισφέρει θετικά στη μείωση της χοληστερόλης στον οργανισμό αλλά και στη διατήρηση ενός υγιούς λιπιδαιμικού προφίλ.

Διάβασε επίσης: Θέλεις να νηστέψεις; Τι πρέπει να προσέξεις κατά τη διάρκεια της νηστείας;

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece