Ταραξάκο, λάπαθο και άλλες νέες σαλάτες που πρέπει τώρα να βάλεις στο τραπέζι σου

Πειραματίσου με αυτά τα λιγότερο γνωστά σαλατικά για να προσθέσεις διατροφική αξία στις σαλάτες σου.

contemplation-over-a-healthy-lunch-picture-id487880095 Credit:PeopleImages

Ταραξάκο

Το δυνατό του άρωμα συνδυάζεται καλά με πλούσια συστατικά, όπως τυρί και μπέικον, καθώς και με φρούτα. Το ταραξάκο είναι πλούσιο σε ασβέστιο και σίδηρο.

Ιταλικό ραδίκι

Πλούσιο σε βιταμίνη Κ, που δυναμώνει τα οστά, προσθέτει μια νότα οξύτητας. Ανάμειξε το ιταλικό ραδίκι με βινεγκρέτ με βαλσαμικό ξίδι για να εξισορροπήσει την ελαφρώς πικρή του γεύση.

Λάπαθο

Έχει ένα λεμονάτο άρωμα που προσθέτει αψάδα και είναι γεμάτο βιταμίνη C. Χρησιμοποίησε τα μικρότερα φύλλα, που είναι καλύτερα για να φαγωθούν ωμά.

Άγρια ρόκα mizuna

Αυτό το γήινο και φωτεινό σαλατικό έχει ελαφρώς πικάντικη γεύση και είναι γεμάτο με βιταμίνη C και σίδηρο.

Μαρούλι κατσαρό (frisée)

Πικρό και τραγανό, το κατσαρό μαρούλι αντισταθμίζει ιδανικά τις δυνατές γεύσεις του κρέατος και των φρούτων αλλά και τα κρεμώδη ντρέσινγκ. Είναι, επίσης, εξαιρετική πηγή φολικού οξέος.

Baby σέσκουλα

Διακριτικά και γλυκά, τα φύλλα αυτά είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά. Σε αντίθεση με τα μεγάλα σέσκουλα, τα baby μπορείς να τα προσθέσεις ολόκληρα στη σαλάτα σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i