Ασβέστιο στα τυριά: Ποια περιέχουν τελικά μεγαλύτερες ποσότητες;

Τα λευκά και μαλακά ή τα σκληρά κίτρινα τυριά είναι καλύτερη πηγή ασβεστίου;

dairy-products-shot-on-bluish-tint-background-picture-id909574006 Credit:fcafotodigital

Πολλοί πιστεύουν πως η φέτα και τα άσπρα μαλακά τυριά περιέχουν περισσότερο ασβέστιο από τα υπόλοιπα. Είναι όντως έτσι; Ποια είδη τυριών αποτελούν τελικά την καλύτερη πηγή ασβεστίου;

Δες επίσης: Ασβέστιο έχεις; Δες σε ποιες τροφές υπάρχει που δεν έχεις φανταστεί

Ασβέστιο στα τυριά: Τα λευκά και μαλακά ή τα σκληρά κίτρινα τυριά είναι καλύτερη πηγή ασβεστίου;

"Σίγουρα τα άσπρα μαλακά τυριά -φέτα, μυζήθρα, μοτσαρέλα- αποτελούν μια καλή επιλογή για ένα διαιτολόγιο με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζωικά λιπαρά", επισημαίνει ο διαιτολόγος-διατροφολόγος, Γρηγόρης Ρίσβας, MMedSci, και προσθέτει: "Όσον αφορά όμως την παροχή ασβεστίου, μάλλον θεωρούνται η λιγότερο "πετυχημένη” επιλογή. Αντίθετα, τα πολύ λιπαρά, κίτρινα, σκληρά και ημίσκληρα τυριά μας παρέχουν τις μεγαλύτερες ποσότητές του.

Το πιο πλούσιο σε ασβέστιο τυρί είναι η παρμεζάνα (1.375 mg ανά 100 γραμμ.) και ακολουθούν το ένταμ (731 mg) και η το γκούντα (700 mg). Συγκριτικά, τα 100 γραμμ. τυρί μοτσαρέλα παρέχουν μόλις 400 mg ασβεστίου. Η συνιστώμενη -απαραίτητη ώστε να προλαμβάνεται η οστεοπόρωση- καθημερινή δόση ασβεστίου για τους ενηλίκους κυμαίνεται στα 1.000-1.200 mg.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i