Οι 10 καλύτερες τροφές με φυτικές ίνες για σωστή διατροφή

Μήπως δεν λαμβάνεις τις φυτικές ίνες που σου αναλογούν καθημερινά; Το Shape.gr βρήκε τις 10 τροφές με φυτικές ίνες για να επιλέξεις.

24.03.2018

εχεις διαβασει

Οι φυτικές ίνες μειώνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, ρίχνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης, μπορούν να αποτρέψουν την εμφάνιση του καρκίνου του παχέος εντέρου και να απομακρύνουν τις αιμορροΐδες.

Δυστυχώς λίγοι άνθρωποι λαμβάνουν αρκετές φυτικές ίνες.

  • Οι γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν περίπου 25γρ. την ημέρα και
  • οι άνδρες τουλάχιστον 35 με 40,
  • τη στιγμή που ο μέσος άνθρωπος λαμβάνει μόνο 15γρ. την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί να επιλέξω τρόφιμα ολικής άλεσης; 

Η κατανάλωση τροφών ολικής άλεσης, πλούσιων σε φυτικές ίνες-και όχι αυτών που αναγράφουν «με προσθήκη φυτικών ινών»- αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να αυξήσεις την καθημερινή σου πρόληψη, σύμφωνα με την Carolyn Brown, RD, διατροφολόγο στο Foodtrainers.com, στη Νέα Υόρκη.

Δες τι 10 τροφές με φυτικές ίνες και δε θα χάσεις:

1. Καλαμπόκι

Και ποιά είναι η καλή επιλογή:
Ένα και μόνο καλαμπόκι, δηλαδή περίπου μισή κούπα σπόρων καλαμποκιού, περιέχει 2 γρ. φυτικών ινών. Επίσης, το ποπ κορν αποτελεί μία εξαιρετική-και με λίγες θερμίδες- πηγή φυτικών ινών, με 3,5γρ. φυτικών ινών σε κάθε 3 κούπες.

2. Άσπρα φασόλια


Εκτός του ότι περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, τα φασόλια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και σίδηρο, ενώ αποτελούν μία από τις καλύτερες πηγές καλίου-1 φλιτζάνι καλύπτει το 25% της καθημερινής συνιστώμενης ποσότητας. Μπορεί να έχουν κακή φήμη, λόγω των αερίων που προκαλούν, αλλά η Brown αναφέρει ότι το κλειδί είναι να μην αυξήσεις απότομα την πρόσληψη φυτικών ινών, αλλά σταδιακά, για να μην προσθέσεις πίεση στο πεπτικό σου σύστημα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

5 λόγοι να φας κολοκύθα ΤΩΡΑ (ναι, ξεκινάει η εποχή της!)

5 λόγοι που η κολοκύθα είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό με λίγες θερμίδες

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

#shapegreece