Οι 10 καλύτερες τροφές με φυτικές ίνες για σωστή διατροφή

Μήπως δεν λαμβάνεις τις φυτικές ίνες που σου αναλογούν καθημερινά; Το Shape.gr βρήκε τις 10 τροφές με φυτικές ίνες για να επιλέξεις.

24.03.2018

εχεις διαβασει

Οι φυτικές ίνες μειώνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, ρίχνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης, μπορούν να αποτρέψουν την εμφάνιση του καρκίνου του παχέος εντέρου και να απομακρύνουν τις αιμορροΐδες.

Δυστυχώς λίγοι άνθρωποι λαμβάνουν αρκετές φυτικές ίνες.

  • Οι γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν περίπου 25γρ. την ημέρα και
  • οι άνδρες τουλάχιστον 35 με 40,
  • τη στιγμή που ο μέσος άνθρωπος λαμβάνει μόνο 15γρ. την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί να επιλέξω τρόφιμα ολικής άλεσης; 

Η κατανάλωση τροφών ολικής άλεσης, πλούσιων σε φυτικές ίνες-και όχι αυτών που αναγράφουν «με προσθήκη φυτικών ινών»- αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να αυξήσεις την καθημερινή σου πρόληψη, σύμφωνα με την Carolyn Brown, RD, διατροφολόγο στο Foodtrainers.com, στη Νέα Υόρκη.

Δες τι 10 τροφές με φυτικές ίνες και δε θα χάσεις:

1. Καλαμπόκι

Και ποιά είναι η καλή επιλογή:
Ένα και μόνο καλαμπόκι, δηλαδή περίπου μισή κούπα σπόρων καλαμποκιού, περιέχει 2 γρ. φυτικών ινών. Επίσης, το ποπ κορν αποτελεί μία εξαιρετική-και με λίγες θερμίδες- πηγή φυτικών ινών, με 3,5γρ. φυτικών ινών σε κάθε 3 κούπες.

2. Άσπρα φασόλια


Εκτός του ότι περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, τα φασόλια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και σίδηρο, ενώ αποτελούν μία από τις καλύτερες πηγές καλίου-1 φλιτζάνι καλύπτει το 25% της καθημερινής συνιστώμενης ποσότητας. Μπορεί να έχουν κακή φήμη, λόγω των αερίων που προκαλούν, αλλά η Brown αναφέρει ότι το κλειδί είναι να μην αυξήσεις απότομα την πρόσληψη φυτικών ινών, αλλά σταδιακά, για να μην προσθέσεις πίεση στο πεπτικό σου σύστημα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Συνταγές για υγιεινά μπισκότα
Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Γιαουρτογρανίτα με κακάο και μπανάνα και μπράουνις χωρίς αλεύρι

H διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας δίνει δύο αγαπημένες συνταγές της για γλυκά χωρίς ζάχαρη αλλά γεμάτα γεύση

Chia pudding
Chia pudding με τσάι matcha: Το θρεπτικό πρωινό γεύμα της Κωνσταντίνας Μερκούρη

Ένας ακόμα εύκολος τρόπος για να βάλεις στη διατροφή σου το θαυματουργό τσάι

18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα το ιδανικό βάρος
18 κανόνες που ακολουθώ για να διατηρώ πάντα το ιδανικό βάρος

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

Δίαιτα DASH: Το πλάνο διατροφής της Νο1 ΔΙΑΙΤΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ για να χάσεις βάρος!

Δίαιτα DASH: Χάνεις γρήγορα βάρος, μειώνεις την πίεση και αποφεύγεις το διαβήτη. Ιδού το πλάνο!

#shapegreece