Light συνταγές για γλυκά με αβοκάντο από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου (Θες μους σοκολάτα ή γρανίτα;)

Γλυκά με αβοκάντο: η επιλογή της διατροφολόγου Κλειούς Δημητριάδου. Μιλάμε για σούπερ επιδόρπια με υγιεινές ιδιότητες.

26.08.2016

Γράφει: Κλειώ Δημητριάδου

εχεις διαβασει

Light συνταγές για γλυκά με αβοκάντο από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου (Θες μους σοκολάτα ή γρανίτα;)

Η healthy ζαχαροπλαστική υιοθέτησε πριν από κάποια χρόνια το ελαιόλαδο στη θέση του βούτυρου για περισσότερο υγιεινά αποτελέσματα.

Ήρθε όμως η ώρα για τη νέα μόδα, που χρησιμοποιεί στις συνταγές αβοκάντο για λιπαρή ύλη. Γλυκά με αβοκάντο λοιπόν!

Light συνταγές για γλυκά με αβοκάντο από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου (Θες μους σοκολάτα ή γρανίτα;)

Το αβοκάντο έχει κερδίσει έδαφος χάρη: στις εξαιρετικές ιδιότητές του, στη χαμηλή θερμιδική του αξία (160 θερμίδες/ 100 γρ.) συγκριτικά με τα άλλα λιπαρά που δίνουν 900 θερμίδες/ 100 γρ. και σίγουρα και στην υφή του που είναι ιδανική για κρεμώδη γλυκά.

  2 light συνταγές με βάση το αβοκάντο:

Μους σοκολάτα – αβοκάντο

Υλικά: 1 ώριμη μπανάνα

1 ώριμο αβοκάντο

1 κουτ. τηςσούπας κακάο

1κουτ. τηςσούπας υποκατάστατοζάχαρης

Εκτέλεση: τα αλέθουμε όλα στο μπλέντερ και ιδανικάτοσερβίρουμεκρύο

Θερμίδες: 370 θερμίδες για όλο το μείγμα που δίνει 2 μερίδες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Το γιαουρτογλυκό της Δέσποινας Καμπούρη: τέλειο!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece