Διατροφή για χορτοφάγους: 4 συμβουλές για να μην πάρεις βάρος

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να επωφεληθείς από μια χορτοφαγική διατροφή και να μην κάνεις λάθη που μπορεί να καταστρέψουν τη δίαιτα σου.

23.01.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

διατροφή για χορτοφάγους

Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι αν επιλέξεις μια υγιή χορτοφαγική διατροφή μπορείς να χάσεις βάρος ακόμα και αν δεν αυξήσεις την άσκηση σου και τρώγοντας τις ίδιες ποσότητες. Ακόμη, έχει αποδειχτεί ότι υπάρχει μια αύξηση στην καύση θερμίδων μετά από χορτοφαγικά γεύματα, γεγονός που δείχνει πως οι φυτικές τροφές μπορούν να χρησιμοποιηθούν επαρκώς σαν καύσιμο για το σώμα, αντί να αποθηκεύονται σαν το λίπος. Ωστόσο, αν δεν προσέξεις είναι πολύ πιθανό να πάρεις βάρος. Δες πως μπορείς να κάνεις μια ισορροπημένη χορτοφαγική διατροφή.

Διάβασε επίσης: Οι 8 vegan τροφές που θα τρώμε σίγουρα το 2019

Διατροφή για χορτοφάγους: Δες πώς θα βοηθήσεις τη δίαιτα:

1. Στόχευσε στην ποιότητα

Προκειμένου να αδυνατίσεις, η χορτοφαγική σου διατροφή πρέπει να περιέχει πολλά φρούτα, λαχανικά, όσπρια, καρπούς και σπόρους, καθώς και φυτικά λίπη όπως το αβοκάντο. Ωστόσο, πολλοί επιλέγουν χορτοφαγικά junk food όπως hot dog για χορτοφάγους, χορτοφαγικά μπισκότα, παγωτό και ζαχαρωτά. Έτσι, η διατροφή τους όχι μόνο δεν είναι υγιεινή και ισορροπημένη, αλλά πολλές φορές αυξάνεται και το βάρος τους.

2. Μην το παρακάνεις με το τυρί

Το τσένταρ περιέχει 4 φορές περισσότερες θερμίδες και 9 φορές περισσότερο λίπος από το στήθος του κοτόπουλου για αυτό πρόσεξε πολύ τις ποσότητες τυριού που καταναλώνεις. Περιορίσου σε ένα γεύμα με τυρί την ημέρα και προτίμησε το οργανικό τυρί. Επέλεξε γάλα και γιαούρτι 0%.

Διάβασε επίσης: Υγιεινά νάτσος με τυρί; Δύο vegan εκδοχές με λαχανικά για ένα απρόσμενα υγιεινό αποτέλεσμα

3. Μην αμελείς την πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι το κλειδί για τον έλεγχο του βάρους σου καθώς διατηρεί τους μυς και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Αν γίνεις χορτοφάγος σιγουρέψου ότι προσέχεις ιδιαίτερα την πρόσληψη πρωτεΐνης. Η κινόα προσφέρει 8 γραμμάρια ανά μαγειρεμένη κούπα, οι φακές 17γρ. και μια μερίδα τόφου 9-11γρ.

4. Μην πίνεις τους καρπούς

Πολλοί χορτοφάγοι προτιμούν τους χυμούς που συνδυάζουν πράσινα λαχανικά και φρούτα. Ωστόσο, ένα ποτήρι χυμού δεν θα σε χορτάσει και θα περιέχει αρκετές θερμίδες. Αντί για αυτό, προτίμησε να τρως τα φρούτα και τα λαχανικά σου καθώς θα σε βοηθήσουν να χορτάσεις και θα καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece