Άλειμμα κάστανου με μέλι: Η θρεπτική εναλλακτική αλείμματος από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Αξιοποίησε με τον πιο θρεπτικό τρόπο τα κάστανα που είναι τώρα η εποχή τους

08.11.2018

εχεις διαβασει

Eυχαριστούμε για την συνταγή το dietstories.gr και τον κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο, MSc στην Αθλητική Διατροφή και συγγραφέα του βιβλίου μαγειρικής Diet Stories Μάνο Δημητρούλη

Θέλεις ένα άλειμμα για το ψωμί σου που να είναι σούπερ υγιεινό αλλά και απόλυτα γευστικό; Το άλειμμα κάστανου από τον ειδικό διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη φαίνεται πως είναι η τέλεια επιλογή για τους μήνες αυτούς, καθώς είναι και η εποχή του κάστανου, ενός καρπού με αμέτρητες θρεπτικές ιδιότητες. Το εν λόγω άλειμμα είναι χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη και με ελάχιστες θερμίδες!

Δες επίσης: Σπιτική vegan nutella: Η υγιεινή συνταγή για πραλίνα φουντουκιού με ελάχιστη ζάχαρη

Άλειμμα κάστανου με μέλι: Υλικά για 1 μεγάλο βάζο:

  • 700 γρ. κάστανα με τη φλούδα (περίπου 500 γρ. έτοιμα βρασμένα και καθαρισμένα)
  • ¼ κούπας (80 γρ.) μέλι
  • 1 κλωναράκι βανίλιας (ή 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας)
  • 1 κούπα νερό

Εκτέλεση:

  • Χαράζουμε τα κάστανα με ένα κοφτερό μαχαίρι και τα βράζουμε για περίπου 30-40 λεπτά.
  • Αφαιρούμε από το νερό και μόλις κρυώσουν τα ξεφλουδίζουμε και τα καθαρίζουμε πολύ καλά.
  • Σε πολυκοπτικό μηχάνημα ή με ραβδομίξερ χειρός χτυπάμε τα κάστανα με το μέλι και τη βανίλια προσθέτοντας σταδιακά το νερό μέχρι να πάρουμε την επιθυμητή σύσταση.
  • Φυλάσσουμε σε γυάλινο αποστειρωμένο βάζο και συντηρούμε στο ψυγείο για 1 εβδομάδα.

Δες επίσης: Ντιπ γιαουρτιού με χυμό από τουρσί και πικάντικη σάλτσα από πράσινα μυρωδικά

Διατροφικές πληροφορίες ανά κ.σ.

  • Ενέργεια: 21 kcal
  • Υδατάνθρακες: 5 γρ.
  • Πρωτεΐνη: 0 γρ.
  • Λιπαρά: 0 γρ.
  • Κορεσμένα Λιπαρά: 0 γρ.
  • Φυτικές Ίνες: 0 γρ.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

τροφές χωρίς λιπαρά
Τροφές χωρίς λιπαρά, λακτόζη, γλουτένη, ζάχαρη: Ποιες μας αφορούν πραγματικά;

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει πραγματικά να ακολουθείς αυτούς τους περιορισμούς;

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

#shapegreece