Άλειμμα κάστανου με μέλι: Η θρεπτική εναλλακτική αλείμματος από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Αξιοποίησε με τον πιο θρεπτικό τρόπο τα κάστανα που είναι τώρα η εποχή τους

08.11.2018

εχεις διαβασει

Eυχαριστούμε για την συνταγή το dietstories.gr και τον κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο, MSc στην Αθλητική Διατροφή και συγγραφέα του βιβλίου μαγειρικής Diet Stories Μάνο Δημητρούλη

Θέλεις ένα άλειμμα για το ψωμί σου που να είναι σούπερ υγιεινό αλλά και απόλυτα γευστικό; Το άλειμμα κάστανου από τον ειδικό διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη φαίνεται πως είναι η τέλεια επιλογή για τους μήνες αυτούς, καθώς είναι και η εποχή του κάστανου, ενός καρπού με αμέτρητες θρεπτικές ιδιότητες. Το εν λόγω άλειμμα είναι χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη και με ελάχιστες θερμίδες!

Δες επίσης: Σπιτική vegan nutella: Η υγιεινή συνταγή για πραλίνα φουντουκιού με ελάχιστη ζάχαρη

Άλειμμα κάστανου με μέλι: Υλικά για 1 μεγάλο βάζο:

  • 700 γρ. κάστανα με τη φλούδα (περίπου 500 γρ. έτοιμα βρασμένα και καθαρισμένα)
  • ¼ κούπας (80 γρ.) μέλι
  • 1 κλωναράκι βανίλιας (ή 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας)
  • 1 κούπα νερό

Εκτέλεση:

  • Χαράζουμε τα κάστανα με ένα κοφτερό μαχαίρι και τα βράζουμε για περίπου 30-40 λεπτά.
  • Αφαιρούμε από το νερό και μόλις κρυώσουν τα ξεφλουδίζουμε και τα καθαρίζουμε πολύ καλά.
  • Σε πολυκοπτικό μηχάνημα ή με ραβδομίξερ χειρός χτυπάμε τα κάστανα με το μέλι και τη βανίλια προσθέτοντας σταδιακά το νερό μέχρι να πάρουμε την επιθυμητή σύσταση.
  • Φυλάσσουμε σε γυάλινο αποστειρωμένο βάζο και συντηρούμε στο ψυγείο για 1 εβδομάδα.

Δες επίσης: Ντιπ γιαουρτιού με χυμό από τουρσί και πικάντικη σάλτσα από πράσινα μυρωδικά

Διατροφικές πληροφορίες ανά κ.σ.

  • Ενέργεια: 21 kcal
  • Υδατάνθρακες: 5 γρ.
  • Πρωτεΐνη: 0 γρ.
  • Λιπαρά: 0 γρ.
  • Κορεσμένα Λιπαρά: 0 γρ.
  • Φυτικές Ίνες: 0 γρ.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

#shapegreece