Σπιτική vegan nutella: Η υγιεινή συνταγή για πραλίνα φουντουκιού με ελάχιστη ζάχαρη

Περιέχει ελάχιστη ζάχαρη και είναι κατάλληλη για χορτοφαγική διατροφή (και όχι μόνο) και το πιο υγιεινό twist της δημοφιλούς πραλίνας.

14.12.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Σπιτική vegan nutella

Αυτή η τέλεια σπιτική πραλίνα φουντουκιού vegan nutella συνδυάζει τη σοκολατένια γεύση με τα φουντούκια. Περιέχει ελάχιστη ζάχαρη και είναι κατάλληλη για χορτοφαγική διατροφή (και όχι μόνο) και το πιο υγιεινό twist της δημοφιλούς πραλίνας.

Δες επίσης: Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Μπορείς να την χρησιμοποιήσεις σαν άλειμμα στο ψωμί σου, σαν topping στα smoothie bowls σου αλλά και τα τοστ σου, αλλά και σαν συστατικό για να φτιάξεις νόστιμες μπάρες ενέργειας και υγιεινά μπισκότα. Δες παρακάτω την πανεύκολη συνταγή.

Σπιτική βίγκαν νουτέλα – πραλίνα φουντουκιού- Υλικά: 

Χρόνος: 10 λεπτά

  • 2 φλιτζάνια ωμά φουντούκια χωρίς φλούδα (240 γρ)
  • 1/4 φλιτζ. σκόνη κακάο
  • 1 1/2 κ.σ. εκχύλισμα βανίλιας
  • 1/4 + 2 κ.σ. φλιτζ. σιρόπι σφενδάμνου ή ζάχαρη καρύδας (ή μέλι αν δεν την θες vegan)
  • Mία πρέζα στέβια  ή 1 κ.σ. ζάχαρη καρύδας
  • 1/4 κ.γλ. + 1/8 κ.γλ. αλάτι
  • Προαιρετικά: 2 κ.γλ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ή έλαιο καρύδας  για την υφή
  • 1/2 φλιτζ. γάλα της επιλογής σου

Δες επίσης: Υπερ-θρεπτικό πρωινό με κινόα, chia, μαύρες σταφίδες, ξηρούς καρπούς και matcha: Να τι τρώει το πρωί η nutrition editor του SHAPE

Εκτέλεση:

  1. Βάλε τα φουντούκια σε μια λαδόκολλα και ψήσε για 6-8 λεπτά, μέχρι να αποκτήσουν χρυσαφένιο χρώμα.
  2. Μόλις ροδίσουν, μετέφερε τα φουντούκια σε ένα μπλέντερ και άλεσέ τα μέχρι να μοιάζουν με λείο βούτυρο.
  3. Μόλις γίνουν ένα ομοιογενές μείγμα, πρόσθεσε  τα υπόλοιπα συστατικά και χτύπησε μέχρι να έχουν ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.
  4. Μετέφερε το άλειμμα φουντουκιού σε γυάλινο δοχείο και άφησε να κρυώσει πριν το σφραγίσεις και το αποθηκεύσεις σε δροσερό σκοτεινό μέρος.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece