Γλυκά αφεψήματα με τσάι και μέντα, ό,τι πρέπει για το χειμώνα

Η ειδικός Αγγελική Μοράρη σε special γιορτινό mood, μας δίνει συνταγές για υπέροχα αφεψήματα.

25.12.2018

εχεις διαβασει

Είναι επικίνδυνο να πίνεις πολύ πράσινο τσάι;

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν… Ας φτιάξουμε τις γιορτές με ζεστά και γευστικά χριστουγεννιάτικα ροφήματα για όλη την οικογένεια, χωρίς να νιώθουμε ενοχές για τις περιττές θερμίδες καθώς είναι ιδανικά ακόμα και για αποτοξίνωση μετά την υπερφαγία των γιορτών.

Από την Αγγελική Μοράρη, MSc, Επιστήμονας Τροφίμων & Διατροφής (BSc), Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Κλινική διαιτολογία,  nutritipsbyaggelikimorari.wordpress.com

 

1) Αφέψημα με μέντα, τζίντζερ και μάραθο

Υλικά:

  •  1 φλιτζάνι βραστό νερό
  •  1/2 κ.γ σπόρους μαράθου
  •  2 κ.γ φύλλα μέντας
  •  2-3 λεπτές φέτες τζίντζερ

Εκτέλεση:

Ρίξε το βραστό νερό, τους σπόρους μάραθου, τα φύλλα μέντας και το τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι. Σκέπασε το φλιτζάνι με το πιατάκι του και το άφησε για 5 λεπτά.

The MAMAGERS Update

Πως βιώνουν οι μητέρες τις νέες μεθόδους διαπαιδαγώγησης

Αν ακολουθείς το attachment parenting πρόσεξε μην κάνεις τα παρακάτω λάθη

2) Πράσινο τσάι με πορτοκάλι, δεντρολίβανο, κανέλα και γαρύφαλλο

Υλικά:

  • 2 φλιτζάνια νερό
  • 1 ξύλο κανέλα
  •  1 φακελάκι πράσινο τσάι
  •  λίγο δεντρολίβανο
  •  4 γαρύφαλλα
  •  φλούδα πορτοκαλιού

Εκτέλεση:

Βράσε το νερό με τη φλούδα του πορτοκαλιού, τα γαρύφαλλα, την κανέλα και το δεντρολίβανο. Σούρωσε το ρόφημα και πρόσθεσε το τσάι.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece