Τσία πουτίγκα: Η σοκολατένια συνταγή για chia pudding μόνο με 133 θερμίδες

Χάρη στα πολλά θρεπτικά της συστατικά, η σοκολατένια πουτίγκα chia είναι ιδανική για πρωινό, σνακ ή επιδόρπιο και έχει μόνο 133 θερμίδες.

16.12.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Τσία πουτίγκα: Η σοκολατένια συνταγή για chia pudding μόνο με 133 θερμίδες

Αυτή η απλή, με μόλις 6 συστατικά, σοκολατένια πουτίγκα με σπόρους chia έχει φυσική γλύκα και είναι απολαυστικά πηχτή και κρεμώδης.

Συνολικός χρόνος: 15 λεπτά

Μερίδες 4

Συστατικά

  • 1 1/2 φλ. άγλυκο γάλα αμυγδάλου
  • 1/3 φλ. σπόροι chia
  • ¼ φλ. κακάο ή άγλυκη σκόνη κακάο
  • 2-5 κ.σ. σιρόπι σφενδάμνου (αν χτυπήσεις τα υλικά στο μίξερ μπορείς να το αντικαταστήσεις με 5-9 χουρμάδες)
  • 1/4 κ.γ. θαλασσινό αλάτι
  • προαιρετικά: 1/2 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Συνταγές με chia: Πώς θα φτιάξεις γκρανόλα με βρόμη και chia αλλά και πουτίγκα σοκολάτα

Εκτέλεση

Πρόσθεσε όλα τα συστατικά εκτός από το γλυκαντικό σε ένα μπολ και ανακάτεψε καλά μέχρι να αναμιχθούν. Αν δεν χρησιμοποιήσεις μίξερ, πρόσθεσε σε αυτή τη φάση το σιρόπι σφενδάμνου. Διαφορετικά, μπορείς να προσθέσεις τους χουρμάδες.

Άφησε το μείγμα στο ψυγείο όλη τη νύχτα ή τουλάχιστον 3-5 ώρες (μέχρι να αποκτήσει υφή πουτίγκας).

Αν χρησιμοποιείς το μίξερ, βάλε το μείγμα στο μπλέντερ και χτύπησέ το μέχρι να γίνει αφράτο και εντελώς κρεμώδες.

Σέρβιρε κρύο μαζί με ψιλοκομμένα φρούτα, γκρανόλα ή χτυπημένο γάλα καρύδας.

Διατηρείται στο ψυγείο για 2-3 μέρες, ωστόσο είναι καλύτερο όταν καταναλωθεί φρέσκο.

The Mamagers Update: 

Οι άνδρες που είναι μπαμπάδες κοριτσιού, γίνονται λιγότερο σεξιστές

9 πράγματα που πρέπει να σταματήσετε να λέτε σε έναν γονιό που κάνει συγκοίμηση

To παιδί σου δεν χρειάζεται μια τέλεια μαμά, αλλά μια ήρεμη μαμά

Διατροφικές πληροφορίες ανά μερίδα

Θερμίδες 133, λιπαρά 8 γρ. (κορεσμένα 1,2 γρ.), υδατάνθρακες 17 γρ., σάκχαρα 9 γρ., νάτριο 187 mg, φυτικές ίνες 8,6 γρ., πρωτεΐνη 5,3 γρ.

 

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece