Υγιεινά και σπιτικά τσιπς λαχανικών: 10 λαχανικά που μπορείς να κάνεις τσιπς πανεύκολα

Με ελάχιστες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά.

25.07.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

σπιτικά τσιπς λαχανικών

Πώς να τα φτιάξεις τα πιο εύκολα και υγιεινά σπιτικά τσιπς λαχανικών, χωρίς συντηρητικά και θερμίδες αλλά και με πολλά θρεπτικά συστατικά;  Κόψε τα λαχανικά με μαντολίνο ή μαχαίρι, σε πολύ λεπτές φέτες και στο ίδιο πάχος για να έχουν τον ίδιο χρόνο ψησίματος.

Διάβασε επίσης:  Σούπα παντζάρι γλυκοπατάτα από τον food blogger Cool Artisan

Σε μια λαδόκολλα άπλωσε τα λαχανικά και πρόσθεσε μυρωδικά της επιλογής σου, όπως αλάτι, πιπέρι, πάπρικα, κύμινο κλπ και ψήσε στους 150 βαθμούς μέχρι να γίνουν τραγανά.

Σπιτικά ντιπ για να τα συνοδεύσεις: 

  • Ντιπ γιαουρτιού: με γιαούρτι, χυμό λεμονιού ή λάιμ, ψιλοκομμένη καυτερή πιπεριά, μπούκοβο,ελαιόλαδο και αλάτι
  • Ντιπ  μαγιονέζας: με μαγιονέζα, γιαούρτι, λιωμένο σκόρδο, χυμό λεμονιού, αλατοπίπερο και ψιλοκομμένο μαϊντανό
  • Χούμους: Βρες εδώ τη συνταγή για χούμους!
  • Ντιπ με κάρι: με γιαούρτι, κάρι, χυμό από λεμόνι, αλάτι και μαύρο πιπέρι
  • Ντιπ με αβοκάντο: με ντομάτα,  αβοκάντο, κρεμμύδι, χυμό λεμόνι, αλάτι, πιπέρι

Σπιτικά τσιπς λαχανικών: 10 λαχανικά που μπορείς να κάνεις τσιπς πανεύκολα:

1.Τσιπς από παντζάρι 

2.Τσιπς από γλυκοπατάτα

3.Τσιπς από μελιτζάνα 

4.Τσιπς από kale 

Βρες εδώ τους 5 πιο συχνούς τύπους της λαχανίδας και πώς να τους καταναλώσεις καλύτερα

5.Τσιπς από πατάτες

6.Τσιπς από ρεπάνι 

7.Τσιπς από καρότο 

View this post on Instagram

Žijete zdravo no niekedy máte chuť na nejakú maškrtu? Upečte si tieto skvelé mrkvové čipsy a problém je vyriešený!🥕 Sú zdravé a môžte ich zjesť koľko chcete. 😊▪️Potrebujete: •4 veľké mrkvy •3 lyžice olivového oleja •škoricu •morskú soľ ▪️Mrkvy očistíme a nastrúhame na tenučké kolieska. Dáme ich do misky a pridáme olivový olej, morskú soľ a škoricu. Rukami poriadne premiešame, aby bol olej na každom kúsku. Mrkvu naukladáme na plech vyložený papierom na pečenie. Pečieme do chrumkava cca 15 minút na 180C. Dávajte veľký pozor, aby vám čipsy nezhoreli ako mne prvýkrát! 😄Dobrú chuť! ☺️ #carrot #carrotchips #healthyfood #easyfood #mnam #welivetoeateu #slovakfood #uzasnejedlo #dnesjem #mrkva #zdravejedlo #daybymecom #michalovce #kosice #praha

A post shared by We Live to Eat (@welivetoeateu) on

8.Τσιπς από κολοκύθα 

View this post on Instagram

🎃Chips de Ahuyama🎃 Si te encanta la ahuyama tienes que hacer ya mismo esta receta de snack/acompañamiento, te prometo que quedaras encanto y seguro se lo querras poner a todo. -Ingredientes 🎃Ahuyama ✨Canela al gusto 👩‍🍳Procedimiento 1. Pelar y lavar muy bien la ahuyama, cortarla en lonjas o si tienen una mandola mejor. 2. Agregar canela al gusto y juntar bien. 3. Llevarlas los chips a una bandeja cubierta con papel parafinado o aluminio (si lo hacen en aluminio, engrasar) y meterlas al horno a una temperatura de 170 grados C por unos 15 min por cada lado o hasta que se vean dorados. (El tiempo depende de cada horno, puedes comenzar por poca temperatura e ir subiendo para que no se quemen) 4. Las podes comer solas, en sopas, ensaladas, con hummus o como mas gusten! Quedan pasadas!

A post shared by Valentina Castro🍍 (@_healthyfoodlover) on

9.Τσιπς από μπάμιες 

10.Τσιπς από κολοκυθάκια

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece