5 ιδέες για υγιεινό κολατσιό στο σχολείο από τη διατροφολόγο

Γευστικές και υγιεινές προτάσεις από τη Σοφία Κόντη για το κολατσιό στο σχολείο.

18.09.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

5 ιδέες για υγιεινό κολατσιό στο σχολείο από τη διατροφολόγο

Ένα υγιεινό κολατσιό στο σχολείο είναι απαραίτητο για κάθε παιδάκι. H διατροφολόγος Σοφία Κόντη (@healthnutritionabalance) ενθαρρύνει όλες τις μαμάδες να αφιερώνουν λίγο χρόνο για να προετοιμάσουν ένα υγιεινό κολατσιό για το σχολείο. Συγκεκριμένα αναφέρει σε πρόσφατο post που «ανέβηκε» στο Instagram: «Οι ώρες που περνάει ένα παιδάκι στο σχολείο είναι αρκετές κι έτσι χρειάζεται «καύσιμα» που θα τροφοδοτήσουν τον εγκέφαλο και τους μυς του με τα απαραίτητα ποσά ενέργειας και θρεπτικών συστατικών για σωματική και πνευματική απόδοση.

Διάβασε επίσης: Σνακ για παιδιά: 5 γλυκιές και αλμυρές ιδέες από την ειδικό Ασπασία Πρόβου

Τα θρεπτικά συστατικά που θα πρέπει να παρέχει το γεύμα στο σχολείο είναι:

  • Πρωτεΐνες για ανάπτυξη, εγρήγορση και αναπλήρωση απωλειών κατά τη διάρκεια παιχνιδιού ή αθλημάτων.
  • Υδατάνθρακες (κυρίως σύνθετοι) για αργή αποδέσμευση της γλυκόζης, προκειμένου να διατηρούνται τα επίπεδα ενέργειας και κορεσμού σε υψηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το πιο σημαντικό για να εξασφαλίσεις την κατανάλωση ενός υγιεινού σνακ από το παιδί είναι να γνωρίζεις τι πραγματικά του αρέσει και πώς θα το κάνεις να δοκιμάσει και νέες γεύσεις.

Το καλύτερο, φυσικά, είναι να φροντίζεις το κολατσιό του από το σπίτι. Παραπάνω σου δίνουμε μερικές ιδέες για υγιεινό κολατσιό στο σχολείο, ενώ στο healthnutritionbalance.gr μπορείς να βρεις κι άλλες».

5 ιδέες για υγιεινό κολατσιό στο σχολείο από τη διατροφολόγο:

View this post on Instagram

Οι ώρες που περνάει ένα παιδάκι στο σχολείο είναι αρκετές κι έτσι χρειάζεται «καύσιμα» που θα τροφοδοτήσουν τον εγκέφαλο και τους μυς του με τα απαραίτητα ποσά ενέργειας και θρεπτικών συστατικών για σωματική και πνευματική απόδοση. ____ Τα θρεπτικά συστατικά που θα πρέπει να παρέχει το υγιεινό γεύμα στο σχολείο είναι: -Πρωτεΐνες για ανάπτυξη, εγρήγορση και αναπλήρωση απωλειών κατά τη διάρκεια παιχνιδιού ή αθλημάτων. -Υδατάνθρακες (κυρίως σύνθετοι) για αργή αποδέσμευση της γλυκόζης, προκειμένου να διατηρούνται τα επίπεδα ενέργειας και κορεσμού σε υψηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα. ____ Το πιο σημαντικό για να εξασφαλίσεις την κατανάλωση ενός υγιεινού σνακ από το παιδί είναι να γνωρίζεις τι πραγματικά του αρέσει και πώς θα το κάνεις να δοκιμάσει και νέες γεύσεις. ____ Το καλύτερο, φυσικά, είναι να φροντίζεις το κολατσιό του από το σπίτι. Παραπάνω σου δίνουμε μερικές ιδέες για υγιεινό κολατσιό στο σχολείο, ενώ στο healthnutritionbalance.gr μπορείς να βρεις κι άλλες. ____ #HNBdiet #διατροφή #feedfeed #healthtips #foodasmedicine #nutritiontips #balanceddiet #healthygirl #healthfirst #foodfacts #healthychoices #mindfuleating #nutrition #nutritionniste #nutritionpro #nutritionschool #nutritionblogger #healthcoach #healthyhabits #healthcoachlife #healthymind #healthylivingtips #guthealing #healthyhabits #healthylivingjourney #dietitianapproved #dietitiansofig #κολατσιό #snackforkids #lunchboxlove

A post shared by Health Nutrition Balance (@healthnutritionbalance) on

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.