Γυμναστική στην εγκυμοσύνη: μύθοι και αλήθειες

Η γυμναστική στην εγκυμοσύνη όχι μόνο κάνει καλό αλλά επιβάλλεται, εφόσον βέβαια το επιτρέπει ο γιατρός σου.  Ξεχώρισε τους μύθους από τις αλήθειες και απόλαυσέ την!

11.06.2020

εχεις διαβασει

εγκυμοσύνη έγκυος γυμναστική pilates yoga μαμά

Η γυμναστική στην εγκυμοσύνη, εφόσον έχεις τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου, σου κάνει καλό σε πολλά επίπεδα. Μην αφήνεις παρωχημένους μύθους να σου στερούν την ευεργετική της επίδραση!

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη: Μύθοι και αλήθειες

Ο μύθος «Η άσκηση κατά το πρώτο τρίμηνο μπορεί να προκαλέσει αποβολή»

Η αλήθεια Μελέτες σε αθλήτριες και γυναίκες που ασχολούνται ερασιτεχνικά με την άσκηση έδειξαν ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως σχέση ανάμεσα στη γυμναστική και την αποβολή. Αν και η πλειονότητα των αποβολών συμβαίνει το πρώτο τρίμηνο, συνήθως αυτές προκαλούνται από γενετικές ανωμαλίες του εμβρύου ή από μια προϋπάρχουσα ασθένεια.

Ο μύθος «Είναι επικίνδυνο να εκτελείς ασκήσεις για τους κοιλιακούς όταν είσαι έγκυος»

Η αλήθεια Οι ασκήσεις για το μέσο κορμό, που εστιάζουν στους κοιλιακούς και τους μυς της λεκάνης, βοηθούν πολύ στη μείωση του πόνου στη μέση κατά την εγκυμοσύνη και σου προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή κατά τον τοκετό. Απόφυγε να κάνεις ασκήσεις για τους κοιλιακούς ξαπλωμένη ανάσκελα για πολλή ώρα μετά το πρώτο τρίμηνο.

Ο μύθος «Η άσκηση οδηγεί σε γέννηση ελλιποβαρούς μωρού»

Η αλήθεια Η ήπια γυμναστική δεν επηρεάζει αρνητικά το βάρος γέννησης του μωρού. Μερικές μελέτες δείχνουν μηδαμινή επίδραση και άλλες ότι τα μωρά των εγκύων που ασκούνται είναι λίγο πιο ελαφριά, αλλά μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια.

Ο μύθος «Η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη μπορεί να στερήσει οξυγόνο από το έμβρυο, να προκαλέσει υπερθέρμανση και να εκτρέψει την παροχή αίματος που προορίζεται για τη θρέψη του»

Η αλήθεια Όπως και με κάθε σωματική δραστηριότητα, χρησιμοποίησε την κοινή λογική. Η άσκηση δεν αυξάνει τη θερμοκρασία της κοιλιάς σε επικίνδυνο βαθμό, εφόσον δεν κάνεις σπριντ με θερμοκρασία 30 βαθμών Κελσίου, φορώντας στενά ρούχα. Το σώμα της εγκύου είναι πιο ικανό να διώξει τη θερμότητα και θα κάνει ό,τι χρειαστεί για να προστατευτεί το μωρό.

Διάβασε επίσης: Οι βιταμίνες για την εγκυμοσύνη ανά τρίμηνο – ένας πρακτικός μίνι οδηγός

Διάβασε επίσης: Πώς είναι ένα αληθινό σώμα μετά την εγκυμοσύνη;

The Mamagers Update 

Όσες μεγάλωσαν με την Πάττυ έγιναν καλόγουστες άθελά τους -Το πιο στιλάτο κόμικ

Ξάνθη | Έξωση οικογένειας με αυτιστικό παιδί

[related id="23746"]

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece