Σε ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει το παιδί κολυμβητήριο;

Ο καιρός ζέστανε για τα καλά και η επαφή με το νερό είναι μια εξαιρετική άσκηση. Μάθε σε ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει το παιδί κολυμβητήριο και μερικά ακόμη χρήσιμα tips.

09.05.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Σε ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει το παιδί κολυμβητήριο;

Η θερμοκρασία έχει γλυκάνει και είναι ιδανική εποχή για σπορ στο νερό. Σε ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει το παιδί κολυμβητήριο και γιατί το κολύμπι είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα απλό σπορ;

Σε ποια ηλικία μπορεί να ξεκινήσει το παιδί κολυμβητήριο;

Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια άσκηση που δεν έχει ηλικία! Για τα μωρά από 6 μηνών μέχρι και νήπια περίπου 3 ετών υπάρχουν μαθήματα baby swimming. Σε αυτή την ηλικία, το μωρό σου δεν θα μάθει προφανώς να κολυμπάει! Εξασκεί όμως ένα φυσικό αντανακλαστικό του, να μην καταπίνει νερό όταν βρίσκεται βυθισμένο σε αυτό. Επιπλέον, η επαφή με το νερό συμβάλει στην ομαλή ανάπτυξη του μωρού, το ηρεμεί και το χαλαρώνει.

«Πραγματικό» κολύμπι μπορούν να μάθουν τα παιδιά μετά τα 3-4 χρόνια και εκεί, στα 4, είναι που δέχονται μικρούς μαθητές οι περισσότεροι σύλλογοι κολύμβησης.

Διάβασε επίσης: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για το το baby swimming

Διάβασε επίσης: Ποιο άθλημα και σε ποια ηλικία είναι κατάλληλο για το παιδί μου; 

Κι άλλοι λόγοι για να ξεκινήσει το παιδί κολυμβητήριο:

Η άνωση και το νερό βοηθούν το σώμα του παιδιού να ασκηθεί και να δυναμώσει χωρίς όμως να ασκούνται πιέσεις στις αρθρώσεις και χωρίς τους κινδύνους τραυματισμού που μπορεί να υπάρχουν σε άλλα αθλήματα.

Με το κολύμπι βελτιώνεται η μυική συναρμογή ενός παιδιού, δηλαδή μαθαίνουν οι μύες του να λειτουργούν συντονισμένα και ταυτόχρονα δυναμώνει το μυοσκελετικό του σύστημα.

Επιπλέον, το κολύμπι είναι μια εξαιρετική αερόβια άσκηση που βελτιώνει την αναπνευστική ικανότητα του παιδιού και την καρδιακή του λειτουργία και το βοηθά να αναπτύξει δύναμη και αντοχή, αφού δεν καταπονεί το σώμα και μπορεί το παιδί να κολυμπάει με το δικό του ρυθμό για αρκετή ώρα.

Το κολύμπι συνιστάται για τα παιδιά που έχουν άσθμα. Σε αυτή την περίπτωση όμως προτιμήστε μια ανοιχτή πισίνα ή πισίνα με όζον γιατί διαφορετικά η μυρωδιά του χλωρίου σε συνδυασμό με την υγρασία μπορεί να επιβαρύνει το αναπνευστικό πρόβλημα του παιδιού.

The Mamagers Update

Η κατανάλωση ξηρών καρπών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης έχει μακροπρόθεσμα οφέλη στη νευροανάπτυξη των παιδιών

Εγκαινιάστηκε η Τράπεζα Μητρικού Γάλακτος στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»

3 πρακτικά tips

Συνήθως, τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να γράψεις το παιδί στο κολυμβητήριο είναι μια γραπτή βεβαίωση υγείας από τον παιδίατρο, ληξιαρχική πράξη γέννησης και φωτογραφία του παιδιού.

Αν ο Δήμος όπου κατοικείς διαθέτει δημοτικό κολυμβητήριο, θα χρειαστεί να προσκομίσεις έναν λογαριασμό ΔΕΚΟ που να επιβεβαιώνει ότι κατοικείς εκεί, ώστε να πληρώνεις πιο χαμηλά δίδακτρα.

Το ιδανικό για άσκηση και βελτίωση της φυσικής του κατάστασης είναι να πηγαίνει το παιδί στο κολυμβητήριο 2 με 3 φορές την εβδομάδα για 20-40 λεπτά κάθε φορά.

 

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.