Μετά από πόσο καθισιό χάνεις μυική μάζα;

Αν αγχώνεσαι ότι στις διακοπές θα βγεις εκτός προγράμματος και θα 'χαλάσεις' ό,τι έχτιζες τόσο καιρό, μην αγχώνεσαι. Εντός βρίσκεις όλες τις απαντήσεις.

γυναίκα στην παραλία istock

Eίναι γεγονός ότι χρειάζεται πολύ περισσότερος χρόνος από ό,τι φαντάζεσαι για να χάσεις μυική μάζα και αντοχή όταν δε γυμνάζεσαι. Μια ή δύο εβδομάδες διακοπής της προπόνησης, είτε λόγω ταξιδιού είτε γιατί απλά θες ένα διάλειμμα, δεν πρόκειται να επηρεάσουν ουσιαστικά την πρόοδό σου. 

Ειδικότερα, ακριβώς όπως η οικοδόμηση της φυσικής κατάστασης απαιτεί χρόνο, έτσι απαιτείται και για την απώλεια της. Η δύναμη και η αντοχή αυξάνονται μέσω της προοδευτικής υπερφόρτωσης, μια μέθοδος που περιλαμβάνει την αύξηση της έντασης στις προπονήσεις καθώς το σώμα προσαρμόζεται στο αρχικό επίπεδο.

H συνέχεια στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i