Άσκηση

Μαθήματα γιόγκα στο σπίτι: Όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις

Η γοητεία της γιόγκα βρίσκεται στο γεγονός ότι το μόνο που χρειάζεσαι για να την κάνεις είναι ένα στρώμα.

τι να φάω πριν το κολυμβητήριο
Γρήγορο κολύμπι: 3 κανόνες από την προπονήτρια για να κολυμπάς σαν επαγγελματίας

Θέλεις να βελτιώσεις την ικανότητα σου στο κολύμπι; Έτσι θα μάθεις να κολυμπάς γρήγορα!

Τρέξιμο στην παραλία; Κάν’ το σωστά για να καις περισσότερο!

Απόλαυσε το τρέξιμο στην παραλία -χωρίς τραυματισμούς και πιασίματα- με όλα τα tips για την ασφάλειά σου από τον ειδικό.

Όργανα γυμναστηρίου: Πώς θα χρησιμοποιήσεις σωστά το καθένα ξεχωριστά;

Τι κάνει τι; Χρησιμοποίησε σωστά τα όργανα στο γυμναστήριο, δώσε στο σώμα σου το όφελός τους στο 100% και προστατέψου από τους τραυματισμούς. 

4 κορυφαίες ασκήσεις γιόγκα στο σπίτι από τη Σοφία Ξηροτύρη

Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και δασκάλα ashtanga yoga προτείνει τις βασικές θέσεις που μπορείς να δοκιμάσεις στο σπίτι.

Μετά την προπόνηση τι τρώμε; Οι top τροφές που προτείνει ο trainer Κωνσταντίνος Παγκαλίδης

Γέμισε μπαταρίες και ανανέωσε ενέργεια με αυτές τις τροφές μετά την άσκηση.

trx
Shape Tested: Να γιατί τα μοντέλα (και η fitness influencer) κάνουν TRX

Θέλεις γρήγορη μυϊκή ενδυνάμωση ή κάψιμο λίπους; Και στα δύο η απάντηση είναι «TRX Suspension Training»

πλειομετρικές ασκήσεις
Πλειομετρικές ασκήσεις: Τα οφέλη, πότε να κάνεις και οι 3 καλύτερες ασκήσεις

Οι εκρηκτικές κινήσεις είναι η βάση της προπονητικής αυτής μεθόδου για γράμμωση σε χρόνο μηδέν.

Βαθύ κάθισμα: Κάνουμε squats με τον σωστό τρόπο!

Σκέψου το βαθύ κάθισμα ως το «μικρό μαύρο φόρεμα» της άσκησης: Γυμνάζει τα πάντα και μπορείς να το κάνεις και στη δουλειά.

#shapegreece