Άσκηση

Πώς ξεκινάμε τρέξιμο; Έτσι θα το κάνεις και θα είναι ολοκληρωμένη προπόνηση!
Πώς ξεκινάμε τρέξιμο; Έτσι θα το κάνεις και θα είναι ολοκληρωμένη προπόνηση!

Θες να ξεκινήσεις τρέξιμο στο δρόμο ή να μάθεις πώς θα τρέχεις στο διάδρομο καλύτερα; Χρησιμοποίησε αυτά τα κόλπα για να κάνεις τρέξιμο σαν HIIT.

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες
Τα 15 οφέλη της άσκησης που αξίζει να γνωρίζεις! Πόση άσκηση είναι ωφέλιμη και τελικά, ποιο είναι το καλύτερο είδος;

Έχεις πολλούς λόγους να ασκηθείς και ο ειδικός συνοψίζει τους σημαντικότερους.

Το ιδανικό πλάνο προπόνησης ανάλογα με το χρόνο που διαθέτεις, την ηλικία ή τις ανάγκες σου
Αξίζει όντως το personal training; Να τι πρέπει να ξέρεις πριν το αποφασίσεις

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου μοιράζεται με τα Shape Girls τους λόγους που πρέπει να επιλέξεις personal training.

Έχεις 30 λεπτά; Έχουμε 4 είδη γυμναστικής! (Θες να γίνεις πιο ευλύγιστη, να καις πιο πολύ λίπος ή γραμμωμένη κοιλιά;)
Έχεις 30 λεπτά; Έχουμε 4 είδη γυμναστικής! (Θες να γίνεις πιο ευλύγιστη, να καις πιο πολύ λίπος ή γραμμωμένη κοιλιά;)

Αν θέλεις σέξι σώμα και έχεις μόνο μισή ώρα ελεύθερη, δοκίμασε να ασκηθείς με ένα από αυτά τα είδη γυμναστικής.

προετοιμασία για τον αγώνα
Θα τρέξεις φέτος; Η σωστή προετοιμασία για τον αγώνα του Ημιμαραθώνιου Αθήνας 2020

Η προετοιμασία για τον αγώνα ξεκινά από τη διατροφή. Εξίσου σημαντικές είναι η προθέρμανση και η αποθεραπεία.

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)
Άσκηση και ευεξία: Πώς θα διατηρήσεις την ευφορία μετά την άσκηση (αυτό το ασύγκριτο αίσθημα!)

Αυτό το boost ενέργειας και καλής διάθεσης που νιώθεις μετά την άσκηση μπορεί να διαρκεί και να διαρκεί…

επίπεδη κοιλιά χωρίς κοιλιακούς
Οι 5 μυς που αν γυμνάσεις θα κάνεις γραμμωμένη κοιλιά! Κι όμως, δεν είναι οι κοιλιακοί σου!

Θες κορμό με γράμμωση και επίπεδη κοιλιά; Γύμνασε αυτούς τους 5 μυς που δε βρίσκονται στην κοιλιά σου!

Προτάσεις γυμναστικής για πολυάσχολους ανθρώπους
Προτάσεις γυμναστικής για πολυάσχολους ανθρώπους

Με τις κατάλληλες ασκήσεις, μπορείτε να αξιοποιήσετε το χρόνο σας στο έπακρο, είτε αυτός είναι μία ώρα είτε δέκα λεπτά.

#shapegreece