Άσκηση

Θέλω να χάσω βάρος: Ξέρεις ποια είναι η ιδανική ώρα για άσκηση;
Δουλειά με ορθοστασία: Η κατάλληλη προπόνηση και οι διατάσεις που θα σε ανακουφίσουν

Η ορθοστασία σε επιβαρύνει. Αλλά αυτό το ήξερες. Πώς μπορεί να σε βοηθήσει η άσκηση;

Πώς θα κάψεις λίπος γρήγορα και σωστά σύμφωνα με τους ειδικούς
Τρέξιμο για αρχάριους: Έτσι θα ξεκινήσεις σωστά και η δική μου εμπειρία στο τρέξιμο

Είσαι αρχάρια στο τρέξιμο; Ένα βασικό know-how για να ξεκινήσεις και να σου αρέσει.

Κάνουμε 30 μέρες βαθιά καθίσματα για δυνατούς γλουτούς
Squat: H τεχνική για να κάνουμε κάθισμα είναι αυτή

Αυξάνουμε τη δύναμη με αυτή την άσκηση που χτίζει μυς.

Βρήκαμε την καλύτερη διάταση για τη... μελαγχολία, το φούσκωμα, τους πόνους περιόδου κ.ά.
Αρχάρια στην άσκηση; Τα λάθη που κάνεις στο τρέξιμο, τη γιόγκα, το κολύμπι κ.ά.

Τα σπορ έχουν τα «μυστικά» τους, ειδικά αν είσαι αρχάρια. Μάθε τα από τους experts.

θεραπευτικό Πιλάτες
Γυμνάζεσαι αλλά παίρνεις κιλά; Μάθε πού οφείλεται

Εάν παρατήρησες ότι, ξεκινώντας ένα πρόγραμμα άσκησης, αντί να χάσεις κιλά, η ζυγαριά σου δείχνει μεγαλύτερο αριθμό, μην αγχώνεσαι. Το φαινόμενο δεν είναι ασυνήθιστο και έχει εξήγηση.

Τι προπόνηση να κάνουμε σε κάθε δεκαετία και τι πρέπει να περιέχει το νεσεσέρ μας
Τι προπόνηση να κάνουμε σε κάθε δεκαετία και τι πρέπει να περιέχει το νεσεσέρ μας

Bonus: Κάνε τη ζωή σου πιο εύκολη και όμορφη βάζοντας στην τσάντα του γυμναστηρίου τα must-have προϊόντα για σένα.

Τα μυστικά των trainers (τι να τρως, πώς θα έχεις δύναμη, τι λάθος κάνουν οι γυναίκες σε άσκηση και διατροφή)
Τα μυστικά των trainers (τι να τρως, πώς θα έχεις δύναμη, τι λάθος κάνουν οι γυναίκες σε άσκηση και διατροφή)

Βρήκαμε τους διασημότερους fitness gurus σε Ελλάδα και εξωτερικό και τους ζητήσαμε να μας πουν ποιες είναι οι πρώτες συμβουλές που δίνουν στους ασκούμενους τους. Ιδού και for free!

ασκήσεις για τα μπράτσα
Κάνεις βαράκια; Έτσι θα αποφύγεις τους τραυματισμούς

Απόκτησε την πολυπόθητη γράμμωση χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις και τα νεύρα στο σώμα σου.

6 μύθοι για την προπόνηση δύναμης για γυναίκες
6 μύθοι για την προπόνηση δύναμης για γυναίκες

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου εξηγεί ό,τι θέλεις να ξέρεις για την προπόνηση δύναμης και καταρρίπτει τους μύθους που λένε ότι δεν είναι σωστή προπόνηση αν θες να διατηρήσεις γυναικείο σώμα

γυναικείες ασκήσεις για ώμους
Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες (κορμός, ώμοι, κοιλιακοί, γλουτοί σε 5 κινήσεις)

Για ώμους που θυμίζουν αυτούς της μπαλαρίνας, ακόμα κι αν δεν έχεις ιδέα από μπαλέτο.

#shapegreece