Άσκηση

Πώς θα κάνεις σωστά τη στάση «κάτω σκύλος» της γιόγκα
Πώς θα κάνεις σωστά τη στάση «κάτω σκύλος» της γιόγκα

Ανακάλυψε κι εσύ τα οφέλη της άσκησης της γιόγκα «κάτω σκύλος» και πώς θα την κατακτήσεις.

Ακόμα να δοκιμάσεις το πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης Deep Extreme; (Κύκλος 1ος)
Γιατί ιδρώνω τόσο; Φεύγουν οι τοξίνες; Μάθε τι σημαίνει ο ιδρώτας σου!

Η επίστημη του… ιδρώτα! Τελικά, φεύγουν οι τοξίνες με τον ιδρώτα;

Βραδινό τρέξιμο
Βραδινό τρέξιμο; Τι χρειάζεσαι για να το κάνεις σωστά (η ώρα, οι τροφές, η διαδρομή)

Ετοιμάζεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο ή περπάτημα το βράδυ; Ιδού τι πρέπει να ξέρεις.

Ποιο είδος προπόνησης ταιριάζει
Ποιο είδος προπόνησης ταιριάζει στις αντοχές, στη δύναμη, στις επιθυμίες, στη ζωή σου;

Ένα crash test ανάμεσα σε έξι hot προπονητικά προγράμματα που θα συναντήσεις.

Οι παραλλαγές της σανίδας και της προβολής για δυνατό σώμα σαν των σέρφερ
Οι παραλλαγές της σανίδας και της προβολής για δυνατό σώμα σαν των σέρφερ

Πλάτη, κοιλιακοί, γλουτοί. Δες τις δύο ασκήσεις πουκάνουν οι σέρφερ για ενδυνάμωση και κατόπιν ακολούθησε όλο το πρόγραμμα ασκήσεων. Δες και τι καλύτερες παραλλαγές της σανίδας

Προπόνηση στο σπίτι:
Γυμναστική στο σπίτι: Τα 5 συχνότερα λάθη που κάνουμε και σαμποτάρουν την προσπάθειά μας

Τα λάθη που κάνουμε και δε μας αφήνουν να έχουμε τα ιδανικά αποτελέσματα στο σώμα μας.

Νερό και προπόνηση: Πόσο νερό να πίνεις όταν ασκείσαι και τι σου προσφέρει
Νερό και προπόνηση: Πόσο νερό να πίνεις όταν ασκείσαι και τι σου προσφέρει

Ξέχνα τα 8, 9 ή και τα 10 ποτήρια νερό όταν έχεις έντονη δραστηριότητα. Ο οργανισμός σου χρειάζεται επιπλέον ενυδάτωση για να αντικαταστήσει τα χαμένα υγρά. 

τι να φάω πριν το κολυμβητήριο
Γρήγορο κολύμπι: 3 κανόνες από την προπονήτρια για να κολυμπάς σαν επαγγελματίας

Θέλεις να βελτιώσεις την ικανότητα σου στο κολύμπι; Έτσι θα μάθεις να κολυμπάς γρήγορα!

Πώς θα δείχνω πιο ψηλή
Πώς θα δείχνω πιο ψηλή; Οι fitness τρόποι που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις

Υπάρχει γυμναστική που μπορεί να σε ψηλώσει; Η επιστημονική απάντηση είναι όχι, υπάρχουν όμως πολλοί fitness τρόποι για να δείχνεις πραγματικά πιο ψηλή.

8 ασκήσεις για να φύγουν πολλοί πόντοι στην περιφέρεια από την Ελένη Πετρουλάκη
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

#shapegreece