Αυτές είναι οι 4 καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες για κάψιμο λίπους, σύσφιγξη, αδυνάτισμα, λέει η trainer

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου ξέρει τι σου ταιριάζει ανάλογα με το γούστο και το στόχο σου.

09.01.2019

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Χριστίνα Μαυρίδου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Personal Trainer. www.personaltrainerchristy.com

Είσαι γυναίκα και θέλεις να ξεκινήσεις γυμναστική αλλά δεν ξέρεις τι σου ταιριάζει; Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σού προτείνει την ιδανική άσκηση ανάλογα με το στόχο σου.

Διάβασε επίσης: Μάθε και τις 20 συμβουλές της trainer Χριστίνας Μαυρίδου για να αποκτήσεις τέλειο σώμα μέχρι το καλοκαίρι!

Κάψιμο λίπους και λιγότεροι πόντοι: TRX

Το ΤRX μπορείς να το επιλέξεις ακόμα κι εσύ που δεν έχεις κάνει ποτέ γυμναστική και να δεις θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα σου, φτάνοντας από αρχάριο σε πολύ προχωρημένο επίπεδο και σε μικρό χρονικό διάστημα.

Με το ΤRX μπορείς να συνδυάσεις και αερόβιο, για κάψιμo λίπους αλλά και αναερόβιο, για σύσφιξη, χάσιμο πόντων και γράμμωση. Καλό θα ήταν να έχεις την επίβλεψη κάποιου ειδικού, γιατί υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού αν κάνεις λάθος κάποια άσκηση. Ιδανικά, επίλεξε το TRX με personal trainer ή σε πολύ μικρά groups.

Σύσφιγξη χωρίς να «ρίξεις» πολύ ιδρώτα; Κάνε Pilates

Με το Pilates, θα δεις το σώμα σου να σφίγγει, να χάνει πόντους, να δυναμώνει, χωρίς όμως να παίρνει όγκο και χωρίς να ρίξεις σχεδόν καθόλου ιδρώτα. Επίσης, είναι ιδανικό για προβλήματα μέσης. Μεγάλη προσοχή, όμως, στα γνωστά «κρεβάτια Pilates» (Reformer, Cadillac), καθώς έχουν σημειωθεί αρκετά μυϊκά «τραβήγματα» (θλάσεις) από απλή απροσεξία.

Διάβασε επίσης: Η fitness editor δοκίμασε Pilates σε μηχανήματα και ΝΑ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ!

Το μοναδικό αρνητικό του Pilates είναι ότι αν θες να χάσεις ταυτόχρονα και λίπος πρέπει να το συνδυάσεις με κάτι αερόβιο, το οποίο θα σε κάνει να ιδρώσεις και να λαχανιάσεις.

Για να χάσεις βάρος ευχάριστα προτίμησε τη zumba

Με τη zumba θα «ρίξεις» πολύ ιδρώτα, θα λαχανιάσεις και θα περάσεις ευχάριστα, καθώς συνδυάζει πολλά είδη χορού. Το αρνητικό της zumba είναι ότι δεν σου προσφέρει τη σύσφιγξη και το χάσιμο πόντων που θα σου προσέφεραν άλλα είδη γυμναστικής, οπότε θα πρέπει να τη συνδυάσεις και με κάτι άλλο.

Είσαι ανταγωνιστική και θες να ξεπεράσεις τα όρια σου; Ηello Crossfit

Στο Crossfit ετοιμάσου να ρίξεις πολύ ιδρώτα, να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση, να χάσεις λίπος, να κερδίσεις μυς με όγκο, να ανταγωνιστείς, να κάνεις πράγματα που δεν φανταζόσουν ότι μπορείς να τα κάνεις και πιθανότατα να γεμίσεις μελανιές – αλλά αυτό είναι το λιγότερο.

Διάβασε επίσης: H fitness editor έχει δοκιμάσει και CrossFit (κάψε πιο γρήγορα από ποτέ!)

To επικίνδυνο σημείο του Crossfit είναι ο ανταγωνισμός και το χρονικό όριο που σου δίνουν να κάνεις μια συγκεκριμένη άσκηση με στόχο να κάνεις περισσότερες επαναλήψεις. Το αποτέλεσμα είναι να μην κάνεις ολόσωστα την άσκηση και, τελικά, ακόμα κι ένα μικρό λάθος μπορεί να σε τραυματίσει και να σε ακινητοποιήσει για πολύ καιρό. Δεν είναι τυχαίο που το χαρακτηρίζουν ως… «η χαρά του φυσικοθεραπευτή».

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Αερόβια άσκηση για κάψιμο λίπους: Το 15′ πρόγραμμα – express για να σμιλεύσεις σώμα

Αυτή η ρουτίνα αεροβικής με μπάλα είναι πιο διασκεδαστική και καις περισσότερο από μια τυπική προπόνηση HIIT.

Πώς να μην χαλάσω τη δίαιτα
Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Ο personal trainer Λευτέρης Καβούκης και το Shape.gr σε γυμνάζουν και σου δείχνουν την άσκηση για επίπεδη κοιλιά.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας (έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος)

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

Φτιάξε σούπερ γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις στον τοίχο από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Η personal trainer μοιράζεται με Shape ένα ασκησιολόγιο που μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε τοίχο του σπιτιού σου.

#shapegreece