Νιώθεις κουρασμένη; Τι άσκηση να κάνεις σε κάθε περίπτωση; (ναι, άσκηση)

Αυτά τα είδη άσκησης θα σε αναζωογονήσουν και θα αυξήσουν την ενέργειά σου.

24.04.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Νιώθεις κουρασμένη; Τι άσκηση να κάνεις σε κάθε περίπτωση; (ναι, άσκηση)

Μπορεί όταν νιώθεις κουρασμένη το μόνο πράγμα που φαντασιώνεσαι είναι ατελείωτα sessions στον καναπέ με φαγητό και Netflix, αλλά μιας που είσαι Shape Girl σού έχουμε μερικές εναλλακτικές που θα μπορούσαν να ανεβάσουν το επίπεδο της ενέργειας σου.

Νιώθεις κουρασμένη γιατί καθόσουν όλη την ημέρα;

Δοκίμασε μία σύντομης διάρκειας μα υψηλής έντασης εναλλασσόμενη άσκηση. Για παράδειγμα, έναν γύρο με ποδήλατο για 30 δευτερόλεπτα και έπειτα 4 λεπτά ξεκούραση. Επανάλαβε 8 φορές.Έρευνες έχουν δείξει πως ακόμα και ένας γύρος μέτριας άσκησης μπορεί να ανεβάσει τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σε σύγκριση με καθόλου άσκηση.

Νιώθεις κουρασμένη γιατί καθόσουν όλη την ημέρα, κάθε μέρα για μήνες;

Δοκίμασε ένα γρήγορο περπάτημα για τουλάχιστον 30 λεπτά, προσκαλώντας μαζί έναν φίλο σου. Δεν μας κάνει έκπληξη που, όπως λένε οι έρευνες, άνθρωποι που ασκούνται τακτικά έχουν περισσότερη ενέργεια σε σχέση με αυτούς που δεν ασκούνται καθόλου.

Διάβασε επίσης: Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα; Πώς θα γίνει το περπάτημα η προπόνησή σου;

Νιώθεις κουρασμένη γιατί έχεις κάνει πολύ γυμναστική;

Δοκίμασε να κάνεις κάτι εύκολο που δεν θα σε κάνει να ιδρώσεις, όπως για παράδειγμα ένα εύκολο μάθημα yoga ή λίγο ποδήλατο. Η υπερβολική άσκηση είναι αποτέλεσμα της έλλειψης χρόνου για ανάκτηση δυνάμεων. Σε αντίθεση με αυτό που περίμενες, οι ειδικοί υποστηρίζουν πως τα καλύτερα είδη «χαλάρωσης» περιλαμβάνουν ήπιας έντασης γυμναστική που ενισχύουν την κυκλοφορία.

Διάβασε επίσης: 10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Νιώθεις κουρασμένη γιατί κοιμήθηκες μετά τις 3 το βράδυ;

Δοκίμασε… να μην κάνεις τίποτα και πήγαινε να κοιμηθείς. Αν δεν έχεις ξεκουραστεί αρκετά την προηγούμενη νύχτα ένας απογευματινός ύπνος διάρκειας 20 λεπτών θα σε βοηθήσει, ενώ ένας 7-8ωρος ύπνος το βράδυ θα σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα την επόμενη μέρα και αρκετά δυνατή για την επόμενη γυμναστική σου.

Διάβασε επίσης: 5 τροφές που σε κάνουν να δείχνεις κουρασμένη

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.