O personal trainer μας δίνει έξυπνες συμβουλές για καλύτερη γυμναστική σε 6 βήματα

Ώρα για άσκηση! Ακολούθησε τις πολύτιμες συμβουλές του personal trainer Άγγελου Πάπαρη.

13.12.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

O personal trainer μας δίνει έξυπνες συμβουλές για καλύτερη γυμναστική σε 6 βήματα

Όλες χρησιμοποιούμε δικαιολογίες για να μην κάνουμε γυμναστική ή ασκούμαστε έχοντας στο μυαλό μας πως πρόκειται για κάποια υποχρέωση (ή αγγαρεία). Ως Shape Girl όμως, σίγουρα θέλεις να απολαμβάνεις την άσκηση, γιαυτό μοιραζόμαστε μαζί σου 6 top tips του personal trainer Άγγελου Πάπαρη για καλύτερη γυμναστική.

1/ Μη νιώθεις ένοχη που αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου

Μπορεί να είσαι απαραίτητη στο γραφείο σου και ο ακρογωνιαίος λίθος του νοικοκυριού σου, υπάρχουν όμως πολύ λίγοι άνθρωποι που να μπορούν να πουν ειλικρινά ότι θα συμβεί κάποια καταστροφή επειδή αφιέρωσαν μισή ώρα για να κάνουν λίγη γυμναστική. Αυτή είναι μια δικαιολογία που χρησιμοποιούν οι περισσότερες μαμάδες οι οποίες είναι, ωστόσο, εκείνες που επιβιώνουν με ελάχιστες ώρες ύπνου, τρώνε ό,τι περισσεύει από τα πιάτα των παιδιών και περνούν όλη τη μέρα τακτοποιώντας παιχνίδια. Αυτές είναι που χρειάζονται πιο πολύ αυτό το διάλειμμα.

2/ Το λίγο είναι καλύτερα από καθόλου

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξυπνούν το πρωί και σκέφτονται «Πόσο πολύ θέλω να πάω στο γυμναστήριο». Το θέμα είναι να κάνεις την αρχή. Βάλε το ξυπνητήρι σου και σήκω αμέσως από το κρεβάτι – μην το σκέφτεσαι. Στη συνέχεια, αν δυσκολεύεσαι ακόμη να πάρεις την απόφαση να φορέσεις τα αθλητικά σου, αποφάσισε να ασκηθείς μόνο για 5 λεπτά. Όλοι μπορούν να το κάνουν αυτό. Είναι σίγουρο πως μόλις σηκωθείς από το κρεβάτι και έχεις φορέσει τα αθλητικά σου θα γυμναστείς για 20, 30 ή 60 λεπτά χωρίς να το συνειδητοποιήσεις.

Κάνεις μόνο αερόβια άσκηση.

3/ Μη φορτώνεσαι

Είναι πολλοί οι άνθρωποι που ξεκινούν με μεγάλη προθυμία γυμναστική, παθιάζονται και πηγαίνουν στο γυμναστήριο κάθε μέρα, αλλά έπειτα από λίγο τα παρατούν και επιστρέφουν στις κακές τους συνήθειες. Δε θα σου πούμε να θέσεις χαμηλούς στόχους, αλλά θα πρέπει να είσαι ρεαλίστρια. Αν τα προγράμματα που επιλέγεις είναι πολύ δύσκολα ή αν αφιερώνεις περισσότερες ώρες από όσες αντέχει το καθημερινό σου πρόγραμμα, δεν υπάρχει μόνο ο κίνδυνος να τα παρατήσεις αλλά και να τραυματιστείς.

4/ Κλείσε την τηλεόραση (και πέσε για ύπνο)

Αλήθεια, αυτό που βλέπεις αξίζει τη δυσκολία να σηκωθείς από το κρεβάτι αύριο; Είναι η επανάληψη του σίριαλ τόσο συναρπαστική; Ξανασκέψου το!

5/ Δεσμεύσου: δήλωσέ το στην οικογένειά σου, πόσταρέ το στο Facebook

Όταν αναλαμβάνεις μία δέσμευση, είναι πολύ δυσκολότερο να διακόψεις απ’ ό,τι αν γνωρίζεις μόνο εσύ τις αποφάσεις σου. Όσο περισσότερους ανθρώπους εμπλέξεις για να σε βοηθήσουν να επιτύχεις τους στόχους σου τόσο περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας έχεις. Ακόμη καλύτερα, δεσμεύσου για ένα event: δήλωσε συμμετοχή σε ένα φιλανθρωπικό αγώνα, αποφασίστε μαζί με μια φίλη σου να τρέξετε κάποια χιλιόμετρα σε ένα μαραθώνιο. Τράβηξε τα μάτια των άλλων στο στόχο σου, καθώς αυτό μπορεί να σε κρατήσει αποφασισμένη και πιο υπεύθυνη.

6/ Άλλαξε για το καλύτερο

Η δικαιολογία που χρησιμοποιείς αυτή τη στιγμή για να μη γυμνάζεσαι μπορεί να σου φαίνεται γελοία σε μια πιο αθλητική και υγιή εκδοχή σου. Πάρε μία απόφαση που ξέρεις ότι θα σου κάνει καλό και υλοποίησέ τη με όποιον τρόπο λειτουργεί καλύτερα για σένα. Είναι ώρα να ξεφορτωθείς τις δικαιολογίες και να βρεις το δρόμο για έναν πιο υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο ζωής.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.