O personal trainer μας δίνει έξυπνες συμβουλές για καλύτερη γυμναστική σε 6 βήματα

Ώρα για άσκηση! Ακολούθησε τις πολύτιμες συμβουλές του personal trainer Άγγελου Πάπαρη.

01.12.2017

εχεις διαβασει

Όλες χρησιμοποιούμε δικαιολογίες για να μην κάνουμε γυμναστική ή ασκούμαστε έχοντας στο μυαλό μας πως πρόκειται για κάποια υποχρέωση (ή αγγαρεία). Ως Shape Girl όμως, σίγουρα θέλεις να απολαμβάνεις την άσκηση, γιαυτό μοιραζόμαστε μαζί σου 6 top tips του personal trainer Άγγελου Πάπαρη για καλύτερη γυμναστική.

1/ Μη νιώθεις ένοχη που αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου

Μπορεί να είσαι απαραίτητη στο γραφείο σου και ο ακρογωνιαίος λίθος του νοικοκυριού σου, υπάρχουν όμως πολύ λίγοι άνθρωποι που να μπορούν να πουν ειλικρινά ότι θα συμβεί κάποια καταστροφή επειδή αφιέρωσαν μισή ώρα για να κάνουν λίγη γυμναστική. Αυτή είναι μια δικαιολογία που χρησιμοποιούν οι περισσότερες μαμάδες οι οποίες είναι, ωστόσο, εκείνες που επιβιώνουν με ελάχιστες ώρες ύπνου, τρώνε ό,τι περισσεύει από τα πιάτα των παιδιών και περνούν όλη τη μέρα τακτοποιώντας παιχνίδια. Αυτές είναι που χρειάζονται πιο πολύ αυτό το διάλειμμα.

2/ Το λίγο είναι καλύτερα από καθόλου

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξυπνούν το πρωί και σκέφτονται «Πόσο πολύ θέλω να πάω στο γυμναστήριο». Το θέμα είναι να κάνεις την αρχή. Βάλε το ξυπνητήρι σου και σήκω αμέσως από το κρεβάτι – μην το σκέφτεσαι. Στη συνέχεια, αν δυσκολεύεσαι ακόμη να πάρεις την απόφαση να φορέσεις τα αθλητικά σου, αποφάσισε να ασκηθείς μόνο για 5 λεπτά. Όλοι μπορούν να το κάνουν αυτό. Είναι σίγουρο πως μόλις σηκωθείς από το κρεβάτι και έχεις φορέσει τα αθλητικά σου θα γυμναστείς για 20, 30 ή 60 λεπτά χωρίς να το συνειδητοποιήσεις.

Κάνεις μόνο αερόβια άσκηση.

3/ Μη φορτώνεσαι

Είναι πολλοί οι άνθρωποι που ξεκινούν με μεγάλη προθυμία γυμναστική, παθιάζονται και πηγαίνουν στο γυμναστήριο κάθε μέρα, αλλά έπειτα από λίγο τα παρατούν και επιστρέφουν στις κακές τους συνήθειες. Δε θα σου πούμε να θέσεις χαμηλούς στόχους, αλλά θα πρέπει να είσαι ρεαλίστρια. Αν τα προγράμματα που επιλέγεις είναι πολύ δύσκολα ή αν αφιερώνεις περισσότερες ώρες από όσες αντέχει το καθημερινό σου πρόγραμμα, δεν υπάρχει μόνο ο κίνδυνος να τα παρατήσεις αλλά και να τραυματιστείς.

4/ Κλείσε την τηλεόραση (και πέσε για ύπνο)

Αλήθεια, αυτό που βλέπεις αξίζει τη δυσκολία να σηκωθείς από το κρεβάτι αύριο; Είναι η επανάληψη του σίριαλ τόσο συναρπαστική; Ξανασκέψου το!

5/ Δεσμεύσου: δήλωσέ το στην οικογένειά σου, πόσταρέ το στο Facebook

Όταν αναλαμβάνεις μία δέσμευση, είναι πολύ δυσκολότερο να διακόψεις απ’ ό,τι αν γνωρίζεις μόνο εσύ τις αποφάσεις σου. Όσο περισσότερους ανθρώπους εμπλέξεις για να σε βοηθήσουν να επιτύχεις τους στόχους σου τόσο περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας έχεις. Ακόμη καλύτερα, δεσμεύσου για ένα event: δήλωσε συμμετοχή σε ένα φιλανθρωπικό αγώνα, αποφασίστε μαζί με μια φίλη σου να τρέξετε κάποια χιλιόμετρα σε ένα μαραθώνιο. Τράβηξε τα μάτια των άλλων στο στόχο σου, καθώς αυτό μπορεί να σε κρατήσει αποφασισμένη και πιο υπεύθυνη.

6/ Άλλαξε για το καλύτερο

Η δικαιολογία που χρησιμοποιείς αυτή τη στιγμή για να μη γυμνάζεσαι μπορεί να σου φαίνεται γελοία σε μια πιο αθλητική και υγιή εκδοχή σου. Πάρε μία απόφαση που ξέρεις ότι θα σου κάνει καλό και υλοποίησέ τη με όποιον τρόπο λειτουργεί καλύτερα για σένα. Είναι ώρα να ξεφορτωθείς τις δικαιολογίες και να βρεις το δρόμο για έναν πιο υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο ζωής.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

Δοκίμασα τη νέα συλλογή των adidas Women και ιδού η εμπειρία μου

Σε ένα exclusive event στο κατάστημα Cosmos Sport στην Αγία Παρασκευή, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την ολοκαίνουρια συλλογή «Statement» των adidas Women.

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

#shapegreece