Ο σωστός τρόπος για να κάνεις την άσκηση σανίδα!

Σίγουρα γνωρίζεις την άσκηση σανίδα. Ξέρεις ποιο είδος «σανίδας» να επιλέξεις για να γυμνάσεις τους μυς που θες;

09.08.2018

Η Michele Olson, PhD, έκανε ακριβώς αυτή τη δοκιµή στο εργαστήριό της στο Πανεπιστήµιο Αuburn της Αλαµπάµας. Ζήτησε από 20 συµµετέχοντες (15 γυναίκες, 5 άνδρες) να εκτελέσουν παραλλαγές της «σανίδας» ενώ ήταν «καλωδιωµένοι» µε ηλεκτροµυϊκούς αισθητήρες.

Δες κι αυτό: To έξυπνο τρικ για τη σούπερ άσκηση σανίδα!

Έτσι, έκαναν πλήρη «σανίδα» ισορροπώντας στις παλάµες και στα δάχτυλα των ποδιών µε τα χέρια τεντωµένα, «σανίδα» µε στήριξη στους πήχεις και στα δάχτυλα των ποδιών και τη στάση της yoga «chaturanga» (στήριξη στις παλάµες µε τους αγκώνες λυγισµένους δίπλα στα πλευρά).

Ιδού τα αποτελέσµατα:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

O αθλητικός διατροφολόγος Μάνος Δημητρούλης συστήνει τι να αποφεύγεις.

4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Η ειδικός μάς προειδοποιεί για τα σημαντικότερα λάθη που κάνουμε όταν τρέχουμε και δημιουργούμε προβλήματα στα πόδια μας.

Άσκηση σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!

Αυτή η απλή – φαινομενικά – άσκηση μπορεί να έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για τον κορμό, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σου. 

aerial dance
Shape Tested: H editor Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει aerial dance! (Ναι, κάνει γράμμωση σε χρόνο dt!)

Απόκτησε καλλίγραμμο κορμί χορεύοντας σαν αερικό. Γίνεται, με aerial dance!

Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Ο τρόπος που εισπνέεις και εκπνέεις μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να διώξει το άγχος και να τονώσει τις προπονήσεις σου. 

Προπόνηση… Survivor με την Puma και τον Ηλία Γκότση

Στο άλσος Παπάγου, η Puma και ο training ambassador της, Ηλίας Γκότσης, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ιδιαίτερο, powerful & inspiring Βootcamp.

#shapegreece