Ο σωστός τρόπος για να κάνεις την άσκηση σανίδα!

Σίγουρα γνωρίζεις την άσκηση σανίδα. Ξέρεις ποιο είδος «σανίδας» να επιλέξεις για να γυμνάσεις τους μυς που θες;

09.08.2018

Η Michele Olson, PhD, έκανε ακριβώς αυτή τη δοκιµή στο εργαστήριό της στο Πανεπιστήµιο Αuburn της Αλαµπάµας. Ζήτησε από 20 συµµετέχοντες (15 γυναίκες, 5 άνδρες) να εκτελέσουν παραλλαγές της «σανίδας» ενώ ήταν «καλωδιωµένοι» µε ηλεκτροµυϊκούς αισθητήρες.

Δες κι αυτό: To έξυπνο τρικ για τη σούπερ άσκηση σανίδα!

Έτσι, έκαναν πλήρη «σανίδα» ισορροπώντας στις παλάµες και στα δάχτυλα των ποδιών µε τα χέρια τεντωµένα, «σανίδα» µε στήριξη στους πήχεις και στα δάχτυλα των ποδιών και τη στάση της yoga «chaturanga» (στήριξη στις παλάµες µε τους αγκώνες λυγισµένους δίπλα στα πλευρά).

Ιδού τα αποτελέσµατα:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Έτοιμη για spinning! Mάθε τα πάντα πριν ξεκινήσεις

Tο spinning είναι ίσως το πιο… τρομακτικό από τα ομαδικά προγράμματα που θα βρεις στο γυμναστήριό σου. Εμείς θα σου πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις.

Αυτά που θέλουν οι μυς του σώματός σου (τα ξέρεις; τα κάνεις;)

Ειδικά αν γυμνάζεσαι, πρέπει να ξέρεις αυτά τα facts για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό.

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτές τις στρατηγικές που πρεσβεύει η ψυχολογία της άσκησης.

Βίντεο: Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια χωρίς βάρη! (ευτυχώς, χωρίς push-ups)

Aπόκτησε καλλίγραμμα χέρια χωρίς εξοπλισμό με αυτό το πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις εύκολα στο σπίτι.

Είναι η κολύμβηση το ιδανικό άθλημα για όλους; Ο Δημήτρης Κουλούρης απαντά

Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις κολύμπι; Ναι, μπορείς να κάνεις και το χειμώνα και θα έχεις πολλά οφέλη. Να τι λέει ο πρωταθλητής μας

#shapegreece