Ο σωστός τρόπος για να κάνεις την άσκηση σανίδα

Σίγουρα γνωρίζεις την άσκηση σανίδα. Ξέρεις ποιο είδος «σανίδας» να επιλέξεις για να γυμνάσεις τους μυς που θες;

03.08.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

σανίδα plank

Η Michele Olson, PhD, έκανε ακριβώς αυτή τη δοκιµή στο εργαστήριό της στο Πανεπιστήµιο Αuburn της Αλαµπάµας. Ζήτησε από 20 συµµετέχοντες (15 γυναίκες, 5 άνδρες) να εκτελέσουν παραλλαγές της «σανίδας» ενώ ήταν «καλωδιωµένοι» µε ηλεκτροµυϊκούς αισθητήρες.

Διάβασε επίσης: To έξυπνο τρικ για τη σούπερ άσκηση σανίδα

Έτσι, έκαναν πλήρη «σανίδα» ισορροπώντας στις παλάµες και στα δάχτυλα των ποδιών µε τα χέρια τεντωµένα, «σανίδα» µε στήριξη στους πήχεις και στα δάχτυλα των ποδιών και τη στάση της yoga «chaturanga» (στήριξη στις παλάµες µε τους αγκώνες λυγισµένους δίπλα στα πλευρά).

Ιδού τα αποτελέσµατα:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece