To έξυπνο τρικ για τη σούπερ άσκηση σανίδα!

Γιατί δεν θα βρεις fitness expert που να μην «ορκίζεται» στα οφέλη αυτής της άσκησης.

26.10.2016

εχεις διαβασει

Θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις κάποιον trainer (ή ακόμα και μοντέλο) που να μην συμπεριλαμβάνει στη fitness ρουτίνα του την άσκηση σανίδα.

Διατηρώντας το σώμα σου σε αυτή τη στατική θέση τονώνεις τους μυς σου από την κορυφή μέχρι τα δάχτυλα – πολλοί fitness pros ισχυρίζονται πως μία σανίδα ισούται με πολλά ροκανίσματα.

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις για όλο το σώμα; Δες το σώμα σου να αλλάζει σε 3 εβδομάδες με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα!

Ωστόσο, πόσο σίγουρη είσαι πως πετυχαίνεις την άσκηση σανίδα και δεν την κάνεις για το… τίποτα; Η trainer Geralyn Coopersmith, λέει πως ενώ βρίσκεσαι στην κλασική θέση της σανίδας (στάση για push-up με τους πήχεις σου να ακουμπούν το έδαφος) φαντάσου πως ένα ποτήρι με νερό ισορροπεί χαμηλά στη μέση σου για να είσαι σίγουρη πως η σπονδυλική σου στήλη δεν χαλαρώνει.

Το να διατηρείς την πλάτη σου ευθυγραμμισμένη είναι στοιχείο – «κλειδί» για να βεβαιωθείς πως εκμεταλλεύεσαι όλα τα οφέλη που έχει να σου προσφέρει η άσκηση σανίδα.

#ShapePlankChallenge: Η Shape team κάνει άσκηση Σανίδα για 30 ημέρες για σούπερ σύσφιξη!

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

10 fitness κανόνες για να αποκτήσεις τέλειο σώμα!

Δοκίμασε αυτές τις 10 επιστημονικά κατοχυρωμένες συμβουλές και θα μεταμορφώσεις το σώμα σου σε σέξι και σφιχτό σε χρόνο μηδέν!

#SHAPEchallenge: Οι επιστήμονες συνιστούν να σηκώνεσαι κάθε 30 λεπτά από την καρέκλα και θα το κάνουμε για 1 εβδομάδα!

Μόνο όταν το καθισιό διακόπτεται ανά τουλάχιστον μισή ώρα, μειώνεται ο αυξημένος κίνδυνος πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

#shapegreece