Κάνεις stretching; Πόσο χρειάζεσαι τις διατάσεις;

Το American College of Sports Medicine πιστεύει πως το stretching είναι «καλή ιδέα» και συνιστά να γίνεται τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, εξήντα δευτερόλεπτα, για κάθε μυϊκή ομάδα. Αυτά είναι όλα όσa χρειάζεται να γνωρίζεις για το stretching

07.11.2014

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

2 top ασκήσεις εδάφους για γράμμωση στην κοιλιά

Η fitness star Amanda Bisk σού δείχνει τις δύο ασκήσεις που μπορείς να κάνεις ακόμα και στο σπίτι.

Spetsathlon 2019: Άνοιξαν οι εγγραφές για το μεγαλύτερο αγώνα τριάθλου στην Ελλάδα

Ο μεγαλύτερος και καλύτερος αγώνας τριάθλου επιστρέφει στην Ελλάδα! Ακόμα να δηλώσεις συμμετοχή;

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

#shapegreece