Κάνεις stretching; Πόσο χρειάζεσαι τις διατάσεις;

Αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις για το stretching.

04.07.2019

εχεις διαβασει

Βρήκαμε την καλύτερη διάταση για τη... μελαγχολία, το φούσκωμα, τους πόνους περιόδου κ.ά.

Το American College of Sports Medicine πιστεύει πως το stretching είναι «καλή ιδέα» και συνιστά να γίνεται τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, εξήντα δευτερόλεπτα, για κάθε μυϊκή ομάδα. Διάβασε παρακάτω τρεις βασικές ερωτήσεις για το stretching.

Πρέπει να κάνεις stretching πριν την κανονική σου άσκηση;

Όχι απαραίτητα. Δεν έχει αποδειχτεί πως το stretching προλαμβάνει τους τραυματισμούς ή περιορίζει τους μυϊκούς πόνους μετά την άσκηση. Έρευνες υποδεικνύουν πως το στατικό stretching πριν τη γυμναστική μπορεί να μειώσει την αποδοτικότητα σου. Ο πιο πιθανός λόγος είναι πως το stretching θα κουράσει τους μύες σου.
Καλό θα ήταν να κάνεις δυναμικές ασκήσεις stretching, που να θυμίζουν λίγο από την κύρια γυμναστική σου αλλά σε μικρότερη ένταση. Ξεκίνα αργά και κλιμάκωσε σιγά σιγά την ένταση.

Πρέπει να κάνεις stretching μετά την κανονική σου άσκηση;

Αυτή είναι μία υπέροχη στιγμή για stretching, διότι «τότε όλοι είναι περισσότερο ευλύγιστοι μιας και έχουν αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος στους μύες», λέει η Lynn Millar, φυσιοθεραπεύτρια και καθηγήτρια στο Winston-Salem State University. Σε αυτή τη φάση, το στατικό stretching θα σε ωφελήσει περισσότερο από ποτέ.

Μπορείς να κάνεις stretching όποτε θέλεις;

Ναι! Μπορεί να μη θεωρείται “must” το stretching πριν ή μετά την κανονική σου άσκηση, αλλά είναι σημαντικό να κάνεις ασκήσεις stretching κάποια στιγμή, είτε όταν ξυπνάς είτε πριν πας για ύπνο. Σύμφωνα με τη Millar, «το stretching θα έπρεπε να αποτελεί μέρος ενός κανονικού προγράμματος».

Διάβασε επίσης: Κάνε σωστά διατάσεις πριν και μετά την άσκηση με τις συμβουλές του trainer

[related id="22010"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece