Σε πόσο καιρό χάνω κιλά; ΤΟΣΟ χρόνο χρειάζεσαι για απώλεια λίπους σύμφωνα με την personal trainer

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο καιρό χρειάζεσαι ακριβώς για να κάψεις λίπος;

17.05.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Σε πόσο καιρό χάνω κιλά; «Κατά κανόνα, ο χρόνος που χρειάστηκε για να βάλεις το βάρος θα είναι και όσο θα χρειαστείς για να το διώξεις» σημειώνει η ειδικός. Όμως, 12 εβδομάδες μπορούν να δώσουν ένα καλό χτύπημα στο σωματικό λίπος.

«Η υγιής μείωση βάρους δεν υπερβαίνει το 1 κιλό την εβδομάδα. Οτιδήποτε μεγαλύτερο από 2 κιλά την εβδομάδα και βάζεις το σώμα σου σε αδικαιολόγητη πίεση και κίνδυνο αφυδάτωσης» τονίζει η ειδικός. Όταν ψάχνεις online για κάποια δίαιτα-εξπρές, αναζήτησε προγράμματα που συνδυάζουν υγιή διατροφή και άσκηση.

Διάβασε επίσης: Δίαιτα για κάψιμο λίπους; Η ημερήσια διατροφή της fitness guru για επίπεδο στομάχι

«Εάν πρόκειται για σχέδιο δίαιτας χωρίς άσκηση, το βάρος που θα χάσεις θα είναι τόσο λίπος όσο και μυϊκή μάζα κι αυτό θα επιβραδύνει το μεταβολισμό σου μειώνοντας το μυϊκό τόνο. Αυτός δεν είναι ένας καλός τρόπος για να χάσεις βάρος». Σ’ το επιβεβαιώνω κι εγώ: Δεν έχει νόημα να δουλεύεις σκληρά στο γυμναστήριο, αν δεν το στηρίζεις στην κουζίνα και αντίθετα.

Διάβασε επίσης: 7 αερόβιες ασκήσεις ΗΙΙΤ που καίνε λίπος και μειώνουν το άγχος

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Θες να ξεκινήσεις SUP; Μάθε τα οφέλη του και τι σανίδα να επιλέξεις

Έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις Stand up Paddling, δες και όσα πρέπει να ξέρεις για τις σανίδες SUP!

Πόνος στο γόνατο; Οι πιθανότερες αιτίες και τι πρέπει να κάνεις

Είτε γυμνάζεσαι είτε όχι, είναι πολύ πιθανό ένας πόνος στο γόνατος να σε απασχολήσει. Ποιες είναι οι πιθανότερες αιτίες εμφάνισής του και τι πρέπει να κάνεις; 

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Υπάρχουν έξι ένοχοι που ευθύνονται για τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εξουδετέρωσε τους και φόρεσε με αυτοπεποίθηση τα crop tops του καλοκαιριού. 

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

#shapegreece