7 αερόβιες ασκήσεις ΗΙΙΤ που καίνε λίπος και μειώνουν το άγχος

Γυμνάσου με την Katie Dunlop από το Love Sweat Fitness. Αυτή η γρήγορη αλλά έντονη ακολουθία θα ανεβάσει τους παλμούς – και τη διάθεσή σου.

27.07.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Ακόμα να δοκιμάσεις το πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης Deep Extreme; (Κύκλος 1ος)

Εάν το διαβάζεις αυτό, πιθανότατα ξέρεις πολύ καλά πώς η άσκηση ανακουφίζει το άγχος. Η αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος και των παλμών σου είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αλλάξεις διάθεση μετά από μια δύσκολη μέρα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διώξεις την κακή διάθεση. Μια προπόνηση με βάρη, για παράδειγμα, θα σε κάνει να νιώθεις αρκετά δυνατή για να αντιμετωπίσεις τα πάντα! Ένας εξίσου καλός τρόπος είναι να τα δώσεις όλα σε μια προπόνηση ΗΙΙΤ – ώστε να μην μπορείς να σκεφτείς τίποτε εκτός απ’ το τι κάνει το σώμα σου αυτή τη στιγμή.

Στο βίντεο αυτό, η Katie Dunlop μας δείχνει μια προπόνηση επτά ασκήσεων. Στο τέλος θα νιώθεις ξέπνοη και ικανή να τα ξεπεράσεις τα πάντα. Bonus: Τα αποτελέσματα αυτής της προπόνησης είναι άμεσα αλλά κρατούν για πολύ!

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece