Κοιλιακοί, γλουτοί, πόδια: Οι ασκήσεις εδάφους για σούπερ σύσφιξη (ναι, είναι για δύο και θέλουν μόνο 15 λεπτά!)

6 ασκήσεις για ζευγάρια για να «χτίσετε» σώμα μαζί, ακόμα κι αν είστε αρχάριοι.

13.02.2020

Γράφει: Ευαγγελία Τασοπούλου, καθηγήτρια χορού, Pilates expert

Eυχαριστούμε για τις ασκήσεις την Ευαγγελία Τασοπούλου, πτυχιούχο καθηγήτρια χορού, Pilates expert.

Δες και τις ασκήσεις για να αποκτήσεις γλουτούς χορεύτριας!

Επιλέγοντας να γυμναστείς με κάποιον, είτε είναι ο σύντροφος σου είτε η καλύτερη σου φίλη, θα έχεις πολλά οφέλη:

  • ο καθένας δουλεύει την ίδια χρονική στιγμή διαφορετικές μυϊκές ομάδες
  • καλλιεργείται εμπιστοσύνη
  • δημιουργείται κίνητρο
  • γυμνάζεις τη μυϊκή ομάδα που επιθυμείς, με την επιβάρυνση που παίρνεις από τον άλλον

Τips για ακόμα καλύτερη απόδοση:

  • Μην ξεχνάς. Η αναπνοή είναι από τα πιο βασικά σημεία της άσκησης. Κάνε την εκπνοή στο δυσκολότερο σημείο της άσκησης.
  • Πριν από κάθε προπόνηση πρέπει απαραίτητα να κάνεις ζέσταμα και στο τέλος ασκήσεις χαλάρωσης.
  • Οι προπονήσεις πρέπει να γίνονται με συχνότητα 3-5 φορές την εβδομάδα, 3 σετ από 12-15 επαναλήψεις.
  • Μπορείς αντί για επαναλήψεις να βάλεις χρονόμετρο ανάλογα με την φυσική σου κατάσταση και αργότερα να αυξήσεις τον χρόνο σε κάθε άσκηση.
  • Η αποτελεσματική εκτέλεση των ασκήσεων προϋποθέτει συγκέντρωση.
  • Ενθάρρυνε το ζευγάρι σου να υπερβεί τον εαυτό του και να κάνει μια καλύτερη επίδοση.

Σετ ασκήσεων για όλο το σώμα:

 

 

 

[related id="68282"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece