Απόκτησε γλουτούς χορεύτριας με αυτές τις ασκήσεις από την καθηγήτρια χορού Ευαγγελία Τασοπούλου

Οι απλές ασκήσεις που χρειάζεσαι για ονειρεμένους γλουτούς.

15.06.2018

Γράφει: Ευαγγελία Τασοπούλου, καθηγήτρια χορού, Pilates expert

Eυχαριστούμε για τις ασκήσεις την Ευαγγελία Τασοπούλου, πτυχιούχο καθηγήτρια χορού, Pilates expert. 

Το σχήμα των γλουτών εξαρτάται από τρεις μύες, το μείζονα γλουτιαίο μυ, το μέσο γλουτιαίο μυ και το μικρό γλουτιαίο μυ, αλλά και από την ποσότητα λίπους που τους καλύπτει. Τόσο το περπάτημα όσο και το τρέξιμο τονώνουν τους γλουτιαίους μύες, όμως μπορείς να επιλέξεις και επιπλέον εξειδικευμένες ασκήσεις για να πετύχεις ακόμα πιο γρήγορα θεαματικά αποτελέσματα.

Tips

  • Κάνοντας το πρόγραμμα ενδυνάμωσης εκτελείς 3 σετ των 15 επαναλήψεων, 1-3 φορές την εβδομάδα.
  • Κατά τη διάρκεια των ασκήσεων πρέπει να μην αισθάνεσαι πόνο ή κάποιο άλλο σύμπτωμα.
  • Εκτός από τους γλουτούς, η άσκηση αυτή τονώνει τους μηρούς και τις γάμπες.
  • Μπορείς να πετύχεις μεγαλύτερη αύξηση της μυϊκής μάζας των γλουτών χρησιμοποιώντας βαράκια, εφόσον βρίσκεσαι σε προχωρημένο επίπεδο.
  • Το «κλειδί» βρίσκεται στη σωστή στάση του σώματος.
  • Μην ξεχνάς να κάνεις ζέσταμα πριν ξεκινήσεις τις ασκήσεις για γλουτούς, αλλά και διατάσεις αποθεραπείας στο τέλος. Δες εδώ πώς θα κάνεις σωστά διατάσεις πριν και μετά την άσκηση!

Ασκήσεις για γλουτούς:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.