Ενδόμορφος, εκτόμορφος ή μεσόμορφος: Βρες το σωματότυπό σου για να δεις τι άσκηση χρειάζεται το σώμα σου

Οι καλύτερες ασκήσεις για το δικό σου σώμα.

11.05.2018

εχεις διαβασει

Πρόσφατη έρευνα δείχνει πως ο σωματότυπος σου έχει σημασία για την άσκηση που επιλέγεις. Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για το δικό σου σώμα.

Αν έχεις εκτόμορφο ή εκτομορφικό τύπο σώματος

 

Είσαι ψηλή και  μικροκαμωμένη. Μπορεί να μην αυξάνεται εύκολα το βάρος (ή οι μύες!) σου, αλλά αυτό δε σημαίνει πως είσαι υγιής – η έλλειψη άσκησης μπορεί να βλάψει το καρδιαγγειακό σου σύστημα. Ενίσχυσε το σώμα σου με αεροβική άσκηση και συμπερίλαβε στο πρόγραμμά σου προπονήσεις με αντιστάσεις για να διατηρήσεις έναν υγιή δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ).

Η άσκησή σου: Οι υψηλής έντασης διαλειμματικές προπονήσεις (ΗΙΙΤ) θα γυμνάσουν όλους τους μυς σου. Αντικατάστησε τις ασκήσεις μυϊκής απομόνωσης στο γυμναστήριο με συνδυαστικές, που γυμνάζουν μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες, όπως καθίσματα και κωπηλατική.

Shape Οκτωβρίου 2017 με δώρο Λάστιχο γυμναστικής και DVD πρόγραμμα άσκησης 50 λεπτών!

Αν έχεις  μεσόμορφο ή μεσομορφικό τύπο σώματος 

 

Έχεις αθλητικό τύπο. Μπορεί να έχεις υψηλό μεταβολισμό και κύτταρα που ανταποκρίνονται καλά στην αύξηση μυϊκού ιστού. Έλεγχε τη θερμιδική σου πρόσληψη, καθώς μπορεί να παίρνεις εύκολα λίπος. Εστίασε στην ενέργεια που δαπανάς όταν εκτελείς προπονήσεις μεγάλης διάρκειας ή υψηλής έντασης.

Η άσκησή σου: Εναλλαγές στις προπονήσεις σου: τρέξιμο, κολύμπι, κωπηλατική ή στατικό ποδήλατο μαζί με ασκήσεις με μέτρια βάρη. Ο συνδυασμός της αεροβικής άσκησης με τις αντιστάσεις θα σε κρατήσει σε φόρμα.

Βurpees: Πώς θα κάνεις την ΚΟΡΥΦΑΙΑ άσκηση ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ 10 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ!

Αν έχεις  ενδόμορφο ή ενδομορφικό τύπο σώματος

 

Τυπικά, πιο κοντούλες και γεροδεμένες, οι γυναίκες με αυτόν το σωματότυπο αποθηκεύουν εύκολα λίπος και τείνουν να είναι πιο στρογγυλές στην περιοχή της μέσης. Μπορούν, επίσης, να αυξάνουν εύκολα τη μυϊκή τους μάζα, που σημαίνει ότι χρειάζονται λίγη άσκηση με βάρη για να φανεί στο σώμα τους η γράμμωση. Πρόσεχε τι τρως για να αποφύγεις την αύξηση βάρους.

Η άσκησή σου: Συμπερίλαβε πολλή αεροβική στη ρουτίνα σου για να καις τυχόν επιπλέον θερμίδες και απόφυγε την παχυσαρκία. Αν θέλεις να κάψεις γρήγορα θερμίδες, κάνε προπονήσεις ΗΙΙΤ.

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

Θες να ξεκινήσεις SUP; Μάθε τα οφέλη του και τι σανίδα να επιλέξεις

Έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις Stand up Paddling, δες και όσα πρέπει να ξέρεις για τις σανίδες SUP!

Πόνος στο γόνατο; Οι πιθανότερες αιτίες και τι πρέπει να κάνεις

Είτε γυμνάζεσαι είτε όχι, είναι πολύ πιθανό ένας πόνος στο γόνατος να σε απασχολήσει. Ποιες είναι οι πιθανότερες αιτίες εμφάνισής του και τι πρέπει να κάνεις; 

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Υπάρχουν έξι ένοχοι που ευθύνονται για τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εξουδετέρωσε τους και φόρεσε με αυτοπεποίθηση τα crop tops του καλοκαιριού. 

#shapegreece