Θέλεις να αυξήσεις την αερόβια ικανότητα σου χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου; Κάνε spinning!

Δες πώς θα σου χρησιμεύσει το spinning, ειδικά αν είσαι δρομέας.

12.02.2018

εχεις διαβασει

μαραθώνιοι στο εξωτερικό

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer.

Ένας καλός τρόπος για να αυξήσεις την αεροβική σου ικανότητα χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου είναι η ποδηλασία υψηλής έντασης, δείχνει έρευνα στο European Journal of Sport Science. Τριαθλητές που έκαναν 6 συνεδρίες διαλειμματικής ποδηλασίας (που συμπεριλάμβανε 5λεπτα σπριντ) για 3 εβδομάδες βελτίωσαν το χρόνο τους στα 5 χλμ. έως και 2 λεπτά και αύξησαν το VO2 max (μέγιστη κατανάλωση οξυγόνου) κατά περίπου 7%. Και αυξημένο VO2 max σημαίνει ότι θα μπορείς να γυμνάζεσαι για περισσότερο χρόνο – σημαντικό, αν ο στόχος σου είναι να τερματίσεις σε έναν αγώνα όπως ο μαραθώνιος.

Διάβασε επίσης: Σκόρδο, γλυκοπατάτα, τεφ κι άλλες 5 τροφές που τρώνε οι μαραθωνοδρόμοι

«Οι αθλητές αντοχής κάνουν πολλές προπονήσεις με πολλά χιλιόμετρα σε χαμηλή ένταση, τα σύντομα όμως διαστήματα έντασης χτίζουν το αναερόβιο σύστημα, το οποίο είναι επίσης απαραίτητο στους αγώνες αντοχής» σχολιάζει η συγγραφέας της μελέτης, Naroa Etxebarria, PhD, φυσιολόγος άσκησης στο Πανεπιστήμιο της Καμπέρα στην Αυστραλία. Η εξάσκηση του αναερόβιου συστήματος θα σε βοηθήσει να μην κουράζεσαι εύκολα.

Διάβασε επίσης: 9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

7 ασκήσεις pilates για σούπερ κορμί! (με εξοπλισμό!)

Γύμνασε το σώμα σου με την αγαπημένη μέθοδο των celebrities.

Τα 10 είδη γυμναστικής για να χάνεις ΟΝΤΩΣ κιλά

10 διαφορετικά είδη άσκησης που καίνε ΓΡΗΓΟΡΑ πολλές ΘΕΡΜΙΔΕΣ.

Τα 16 top tips για μεταβολισμό που καίει λίπος!

Οι τροφές που πρέπει να τρως & οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις αν θέλεις να αποκτήσεις τον πιο γρήγορο μεταβολισμό που είχες ποτέ! Ναι, γίνεται!

συμβουλές για τέλειο σώμα
Οι 10 top συμβουλές για τέλειο σώμα της Ελένης Πετρουλάκη!

H Ελένη Πετρουλάκη καταγράφει τις 10 πιο πολύτιμες συμβουλές για τέλειο σώμα. Ακολούθησέ τις κι απόκτησε κι εσύ άψογη σιλουέτα.

Shape Tested: Δοκιμάσαμε Aqua Fitness! Κάνε pilates, yoga και ποδήλατο μέσα στην πισίνα

Aν το να ιδρώσεις για άλλη μια φορά στο γυμναστήριο δε σε δελεάζει, τι θα έλεγες να αποκτήσεις δυνατό και ευλύγιστο κορμί χάρη στα οφέλη του νερού;

#shapegreece