Να γιατί το τρέξιμο στο διάδρομο σου φαίνεται βαρετό! (δες τα λάθη που κάνεις!)

5 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι δρομείς όταν πατούν το κουμπί START του διαδρόμου.

01.01.2017

εχεις διαβασει

Το τρέξιμο στο διάδρομο έχει κακή φήμη (είναι βαρετό, δεν φτάνεις πουθενά, όχι αρκετά αποτελεσματικό). Όμως ο David Siik εδώ και λίγο καιρό έχει αλλάξει τη φήμη της προπόνησης – τόσο σε θέμα τεχνικής όσο και αναφορικά με το μηχάνημα.

Ο celebrity trainer είναι ο δημιουργός του Precision Running στο Equinox, ενός προγράμματος για τρέξιμο σε εσωτερικό χώρο που συνδυάζει την αποτελεσματικότητα της διαλειμματικής προπόνησης και το κίνητρο ενός ομαδικού μαθήματος. Και στο καινούργιο του βιβλίο, The Ultimate Treadmill Workout, ο Siik εξηγεί λεπτομερώς τις αρχές που χρησιμοποίησε για να δημιουργήσει το πρόγραμμα – τη μέθοδο Balanced Interval Training Experience (or BITE) – που έχει στόχο να αποσαφηνίσει πλήρως το πόσο γρήγορα πηγαίνεις, με ποια κλίση και για πόση ώρα, αντί απλά να ανεβαίνεις στο διάδρομο και να τρέχεις (βαρετά) για μισή ώρα.

body-teleioi-gloutoi-diadromos

Όπως καταλαβαίνουμε, είναι η λάθος χρήση που δημιουργεί την ανία. Ο Siik όμως επισημαίνει και κάποια άλλα λάθη που ήδη κάνεις και εμποδίζουν το πρόγραμμά σου να είναι αποτελεσματικό και ευχάριστο. Αν τα διορθώσεις, θα βρεις τον τρόπο να γίνει το τρέξιμο στο διάδρομο πολύ πιο αποτελεσματικό.

Διάβασε τα λάθη που κάνεις στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees

#shapegreece