Ο #1 μύθος της πρωτεΐνης που πρέπει να ξεχάσεις αν θες να χάσεις λίπος και να κερδίσεις μυς

Ζητήσαμε τη γνώμη της personal trainer.

07.07.2019

εχεις διαβασει

Ο #1 μύθος της πρωτεΐνης που πρέπει να ξεχάσεις αν θες να χάσεις λίπος και να κερδίσεις μυς

Συνεργάστηκε η Τάνια Γρεβενιώτη, personal trainer, www.facebook.com/Tania-Grevenioti-Personal-Trainer

Αν θέλεις ένα υγιές και δυνατό σώμα και ο στόχος σου είναι να «χτίσεις» μυς και να χάσεις κιλά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε, αρχικά, ποιος είναι ο βασικότερος μύθος της πρωτεΐνης που πρέπει να ξεχάσεις.

Ως fitness editor, πολλοί φίλοι μου που ασχολούνται εντατικά με τη γυμναστική με ρωτούν συχνά τι πρωτεΐνη χρειάζεται να πάρουν και θεωρούν δεδομένο πως χρειάζονται κάποιο πρωτεϊνικό συμπλήρωμα γιατί… έτσι έχουν διαβάσει. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει μια σωστή απάντηση, διότι εξαρτάται από το στόχο που έχει ο καθένας.

Αποφάσισα, λοιπόν, να ρωτήσω την personal trainer Τάνια Γρεβενιώτη τι πρέπει να κάνουν όλοι όσοι έχουν στόχο να κερδίσουν μυς και να χάσουν κιλά.

Ο μύθος της πρωτεΐνης – Ιδού τι λέει η trainer:

«Αν ο στόχος σου είναι να “χτίσεις” μυς και να χάσεις βάρος, το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να παίρνεις την πρωτεΐνη από τροφές, όπως τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, τα άπαχα κρέατα και τα αυγά.

Αν βρίσκεις δύσκολο να παίρνεις την απαραίτητη πρωτεΐνη κάθε μέρα, θα σύστηνα να αντικαταστήσεις ένα βασικό γεύμα με ένα πρωτεϊνούχο shake και να συνεχίσεις με τα υπόλοιπα γεύματα σου κανονικά.

Οι περισσότεροι, συνήθως, τρώνε όλα τα γεύματα κανονικά και προσθέτουν ΚΑΙ ένα πρωτεϊνικό shake στο καθημερινό διατροφολόγιο τους με αποτέλεσμα να παίρνουν βάρος, αντί να χάνουν, επειδή αυξάνεται πολύ η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων.

Η μόνη περίπτωση που θα συμβούλευα να προσθέσεις έξτρα θερμίδες θα ήταν εφόσον θέλεις να πάρεις βάρος και μυς».

[related id="318001"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece