Τι διατροφή να κάνεις για να χάσεις κιλά, πόσο συχνά να ασκείσαι και άλλα tips από το διάσημο celebrity trainer

O Βρετανός celebrity trainer Joe Wicks που έχει σπάσει το Facebook και το Twitter μάς δίνει μυστικά fitness και healthy eating. 

20.07.2017

εχεις διαβασει

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση;

Οι αερόβιες ΗΙΙΤ είναι αποτελεσµατικές οποιαδήποτε ώρα της ηµέρας, οπότε αυτό που προτείνω είναι να ασκείσαι όταν έχεις την περισσότερη ενέργεια. Αυτό θα µπορούσε να είναι το πρωί πριν από τη δουλειά ή αργά το βράδυ. Να θυµάσαι, αυτή είναι και η ώρα που θα «κερδίσεις» τους υδατάνθρακες που θα καταναλώσεις µετά τη γυµναστική.

Τι διατροφή να κάνω για να χάσω κιλά;

Το πρόβληµα µε τις δίαιτες είναι ότι δεν έχουν αποτέλεσµα·– τουλάχιστον όχι µακροπρόθεσµα. Κάποια στιγµή χάνεις βάρος, ειδικά αν υπάρξει δραστική µείωση των θερµίδων, όµως το πιθανότερο είναι ότι σύντοµα θα επιστρέψεις στις παλιές διατροφικές συνήθειες και θα ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες. Ένα σχέδιο γευµάτων πρέπει να είναι εύκολο και να µη σε γεμίζει άγχος.

Αυτός είναι ο λόγος που δηµιούργησα το βιβλίο Λεπτοί σε 15 λεπτά (στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Ψυχογιός) με 15λεπτες συνταγές για αδυνάτισμα. Όσο πολυάσχολη κι αν είσαι, µπορείς να εξοικονομήσεις ένα τέταρτο για να ετοιµάσεις τα γεύµατά σου.

 

Πόσο συχνά να ασκούμαι;

Θα πρέπει να έχεις στόχο τις τέσσερις ή πέντε φορές την εβδομάδα για το μέγιστο αποτέλεσμα.

Ένα έξυπνο tip;

Όποτε δεν ασκείσαι εντατικά, το σώµα σου χρησιµοποιεί κυρίως λιπαρά ως πηγή ενέργειας. Για το λόγο αυτόν καλό είναι να µειώνεις τη λήψη υδατανθράκων τις µέρες ανάπαυσης και να αυξάνεις τη λήψη λιπαρών, ώστε να διατηρείσαι αδύνατη.

Topics:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

10 σούπερ συμβουλές για ενεργοποίηση του μεταβολισμού

Oι πιο απλές και αποτελεσματικές συμβουλές για να καις περισσότερες θερμίδες ακόμα κι όταν κάθεσαι.

Περπάτημα ή τρέξιμο: Με ποιο θα δεις πιο γρήγορα αποτέλεσμα και με ποιο θα κάψεις θερμίδες;

5 συγκριτικά τεστ για γρήγορη καύση θερμίδων, τοπικό πάχος κ.ά. Ποιο κερδίζει σε κάθε περίπτωση;

Είμαι αδύνατη και έχω κυτταρίτιδα: Τι να κάνεις αν θες να πάρεις κιλά, αλλά να μην έχεις κυτταρίτιδα και χαλάρωση;

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει ένα απλό πρόγραμμα ασκήσεων και για το γυμναστήριο και για το σπίτι.

Σφίξε κοιλιά, γλουτούς και πόδια με κάθισμα στο ένα πόδι

Οι γλουτοί σου θα γίνουν όπως ακριβώς θα ήθελες με μια κίνηση. Με την ίδια άσκηση θα σφίξεις την κοιλιά και τα πόδια σου.

ασκήσεις για στήθος
Μνήμη, εγκυμοσύνη, μυαλό: Να πώς θα τα βελτιώσεις με την άσκηση

Οι πρόσφατες έρευνες ανέδειξαν τουλάχιστον 3 σημεία που η άσκηση βοηθά στην καλή υγεία! Δες τι λένε οι ερευνητές.

Κωνσταντίνα Παρίδη: H αθλήτρια επιτραπέζιας αντισφαίρισης μιλά στο Shape

Η Κωνσταντίνα Παρίδη είναι πρωταθλήτρια στο πινγκ πονγκ, το οποίο είναι πιο δύσκολο απ’όσο φαντάζεσαι.

#shapegreece