7 είδη yoga: Θες αδυνάτισμα, γονιμότητα ή αντοχή; Διάλεξε το σωστό για σένα

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic σε ξεναγεί στα μονοπάτια της Yoga για να βρεις το δρόμο που οδηγεί στα αποτελέσματα που θες!

29.01.2019

εχεις διαβασει

Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις yoga, αλλά δεν είσαι σίγουρη ποιο είδος είναι αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σου; Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic μάς συστήνει με διαφορετικά είδη yoga και τι θα πετύχουμε με το κάθε ένα.

Iyengar yoga για ευλυγισία

Αργή και πολύ ακριβής, επικεντρώνεται στη στάση του σώματος και την ευθυγράμμιση και είναι ιδανική για τις αρχάριες. Βοηθάει πάρα πολύ στην ευλιγισία.

Τι να περιμένεις: Υπάρχουν 200 στάσεις (asanas) που εκτελείς μέχρι να μπορείς διατηρείς καθεμία για 2 λεπτά – μην ανησυχείς, δεν τις κάνεις όλες σε ένα μάθημα! Θα χρησιμοποιείς επίσης εργαλεία, όπως τουβλάκια ή ζώνες για να εκτελείς πιο εύκολα κάθε στάση.

Yin yoga για χαλάρωση

Οι ασκήσεις yang (όπως το τρέξιμο) γυμνάζουν σκληρά την καρδιά, αλλά η yin yoga έχει να κάνει με τη χαλάρωση, τις έντονες διατάσεις και την υπομονή.

Τι να περιμένεις: Όλες οι στάσεις εκτελούνται στο πάτωμα, καθώς όταν είσαι ξαπλωμένη, χαλαρώνει αμέσως το σώμα σου. Διατηρείς κάθε στάση έως και 10 λεπτά, αποβάλλοντας τη μυϊκή ένταση πριν προχωρήσεις στην επόμενη στάση.

Fertility yoga για ενίσχυση της γονιμότητας

Ένα μείγμα hatha yoga και ειδικών ελικοειδών στάσεων για την αύξηση της αιματικής ροής στον τράχηλο. Καταπολεμά του στρες –που προκαλεί διαταραχή στις ορμόνες– και σε βοηθά να χαλαρώσεις και να ξαναβρείς την ισορροπία σου.

Τι να περιμένεις: Χρησιμοποιοούνται βαθιές κοιλιακές αναπνοές και οπτικοποίηση για να βοηθηθούν οι γυναίκες να έρθουν σε στενότερη επαφή με τη μήτρα τους.

Bikram yoga για απώλεια βάρους

Οι γνωστές ασκήσεις yoga εκτελούνται σε δωμάτιο με θερμοκρασία έως και 40οC! Καις μέχρι και 600 θερμίδες σε μία μόνο συνεδρία, ενώ ασκείται έντονα και η καρδιά σου.

Τι να περιμένεις: Κάθε συνεδρία διαρκεί 90 λεπτά. Εκτελείς 26 στάσεις σε γρήγορες εναλλαγές, ασκώντας το 100% του κορμιού σου, γι’ αυτό και σίγουρα θα ιδρώσεις.

Ashtanga yoga για αύξηση της αντοχής

Περιλαμβάνει μια σειρά απαιτητικών στάσεων τη μία μετά την άλλη για την εκγύμναση κάθε εκατοστού του σώματος. Περιλαμβάνει ελάχιστο διαλογισμό και δίνει έμφαση στην αντοχή.

Τι να περιμένεις: Η παραδοσιακή ashtanga βασίζεται στην ανεξάρτητη εξάσκηση, οπότε ύστερα από μερικά μαθήματα θα μπορείς να την κάνεις μόνη σου στο σπίτι. Είναι δύσκολη και απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση, αλλά σε βοηθά να εκτονωθείς.

Power yoga για απόκτηση ενέργειας

Βασίζεται στις δυναμικές, ισομετρικές, στατικές ασκήσεις, ενώ περιλαμβάνει τεχνικές; διαφραγματικής αναπνοής και ισορροπίας σώματος με άμεσα αποτελέσματα.

Τι να περιμένεις: Μετά απο μερικά μαθήματα, θα παρατηρήσεις αύξηση της ενεργητικότητας, της ευεξίας, της ζωτικότηταςκαι άμεση αναζωογόνηση του νου.

Antigravity ή Swing yoga για κάτι (πολύ) διαφορετικό

Η swing yoga εκτελείται σε αιώρες που κρέμονται από το ταβάνι! Οι αιώρες παρέχουν υποστήριξη κατά τη διάρκεια των στάσεων και σου επιτρέπουν να κάνεις διατάσεις με διαφορετικό τρόπο, χωρίς να καταπονείς τις αρθρώσεις.

Τι να περιμένεις: Δίνεται μεγάλη έμφαση στην αντιστροφή των στάσεων, ωστόσο εκτελείς και γνωστές ασκήσεις της yoga. Οι αιώρες επιτρέπουν στους μυς να γυμναστούν βαθύτερα, καθιστώντας πιο εντατική την προπόνηση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece