Τι τρώνε οι μπαλαρίνες; Μας απάντησε η Ελληνίδα μπαλαρίνα που προπονεί τα μοντέλα της Victoria’s Secret

Η Αλεξάνδρα Αβράμη που κάνει καριέρα στη Νέα Υόρκη δίνει στις αναγνώστριες του Shape τα δικά της tips για να έχεις φυσική κατάσταση… 1st position!

10.02.2019

εχεις διαβασει

Φωτογραφίες: Luis Pons Photography

Είναι μόλις 27 χρονών, γεννημένη στα Γιαννιτσά και εδώ και 6 χρόνια ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη ως μπαλαρίνα, καθηγήτρια Μπαλέτου και personal trainer σε πολλές celebrities και μοντέλα της Victoria’s Secret.

Διάβασε επίσης: Οι ασκήσεις που σμιλεύουν ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ πόδια και γλουτούς (το πρόγραμμα των μπαλαρίνων)!

Διάβασε επίσης: Ανόρθωση γλουτών σε 2 εβδομάδες; Σφίξε γάμπες και μηρούς με τη γυμναστική της μπαλαρίνας

Η Αλεξάνδρα Αβράμη έχει χορέψει σε παγκoσμίου φήμης μπαλέτα και σκηνές, όπως η Μ: Οpera της Νέας Υόρκης με το American Ballet Theater, ενώ έχει συνεργαστεί με κορυφαίους χορευτές και χορογράφους, όπως η Μisty Copeland. Εμείς την ανακρίναμε για να μάθουμε τι τρώνε οι μπαλαρίνες!

Τι τρώνε οι μπαλαρίνες; Mία μέρα από τη διατροφή της Αλεξάνδρας Αβράμη

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται! Μια σοφή ρήση που προσπαθώ να ακολουθώ κι εγώ για να βελτιώνω την καθημερινότητά μου, ειδικά όταν πρόκειται για μια γεμάτη μέρα με διαρκείς προπονήσεις και πρόβες.

  • Το πρωί ξυπνάω στις 7:30 και ετοιμάζω ένα πλούσιο πρωινό με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Είναι ένας συνδυασμός που μου επιτρέπει να διατηρώ υψηλά επίπεδα ενέργειας και συγκέντρωσης και να είμαι χορτασμένη μέχρι το μεσημέρι. Συνήθως επιλέγω αβγά, τοστ με φρέσκο πολύσπορο ψωμί, χυμό πορτοκαλιού και καφέ.
  • Κατά τη διάρκεια της ημέρας τρώω ελαφρά για να αποφύγω τα φουσκώματα, επιλέγω μία με δύο μπανάνες για να αναπληρώσω το κάλιο που έχω χάσει μέσω της εφίδρωσης, ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα), γιαούρτι και πολύ νερό για να παραμένω ενυδατωμένη (8-10 ποτήρια την ημέρα).
  • Για μεσημεριανό συνήθως τρώω σαλάτα σε συνδυασμό με πρωτεΐνη (κοτόπουλο ή ψάρι), ενώ το βραδινό μου για την αποκατάσταση των μυών είναι πιο πλούσιο με αντιοξειδωτικά λαχανικά που ανακουφίζουν από τον πόνο, όπως το μπρόκολο, οι πιπεριές, το καρότο, καθώς και διάφορες φυτικές ίνες που αποκαθιστούν την ενέργεια στον οργανισμό, όπως κινόα και μαυρό ρύζι.
  • Προσπαθώ να τρέφομαι υγιεινά και να επιλέγω τροφές που μου αρέσουν και παρέχουν ενέργεια. Αποφεύγω τις επεξεργασμένες και τα δημητριακά με ζάχαρη, καθώς εκτοξεύουν τη γλυκόζη στο αίμα προκαλώντας πείνα και μείωση ενέργειας λίγες ώρες μετά.
  • Ως μπαλαρίνα και αθλήτρια, η άσκηση είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, δε θα είχα όμως ποτέ τα ίδια αποτελέσματα χωρίς μια υγιεινή διατροφή, πολύ νερό και θετική ενέργεια!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece