Οι απλές κινήσεις που θα σε κάνουν fit

Αρκούν 10 απλές, σχεδόν καθημερινές συνήθειες.

Eco fitness

Έχεις αναρωτηθεί γιατί αρκετοί άντρες καταφέρνουν να παραμένουν σε φόρμα όποια κι αν είναι η ηλικία ή το επάγγελμά τους; Το μεγάλο μυστικό τους -πέρα από την προπόνηση- ακούει στη λέξη "συνέπεια". Οι άντρες που θαυμάζεις για το σώμα τους και την ενέργεια που αποπνέουν, έχουν κάνει κάποιες καλές συνήθειες πράξη και μένουν αφοσιωμένοι σ’ αυτές.

Οι 10 συνήθειες που πρέπει -και μπορείς- να ακολουθήσεις κι εσύ από σήμερα, είναι αυτές ακριβώς που θα σε κάνουν να δείχνεις και να νιώθεις fit από αύριο κιόλας. Και για πάντα.

Γυμνάσου χωρίς να σε νοιάζει η έλλειψη χρόνου

Ακόμα και αν έχεις μόνο 10-15 λεπτά ελεύθερο χρόνο για προπόνηση, εκμεταλλεύσου τον. Το ζήτημα είναι να κάνεις κάτι για το σώμα σου όποια ώρα μπορείς, για όσο χρόνο διαθέτεις. Aν ο χρόνος σου είναι πραγματικά ασφυκτικός, υπάρχουν και προπονήσεις που κατεβάζουν το χρόνο σε 4 λεπτά τη μέρα.

Ξεκόλλα από το μαγκανοπήγαδο

Οι ίδιες, μονότονες και διαρκώς επαναλαμβανόμενες ασκήσεις θα σε διώξουν από την γυμναστική στην πρώτη βδομάδα της προσπάθειάς σου. Όσο περισσότερο αλλάζεις τη ρουτίνα μιας προπόνησης, τόσο μεγαλύτερη είναι η ευχαρίστηση και τα οφέλη που αποκομίζεις. Όπως κάθε άλλη δραστηριότητα στη ζωή σου, έτσι και οι ασκήσεις είναι πιο ενδιαφέρουσες και παρέχουν νέα κίνητρα όταν προσφέρουν ποικιλία.

Θυμήσου "εκείνη" την αίσθηση

Ακόμη και για πολλούς πεπειραμένους γυμναζόμενους ή επαγγελματίες αθλητές, η σωματική άσκηση μερικές φορές είναι ενοχλητική, επειδή απλά είναι κουραστική. Όμως, το κόλπο είναι να εστιάσεις στην αίσθηση που νιώθεις μετά την προπόνηση και όχι στον πόνο που σου δίνει την ώρα που γυμνάζεσαι. Οι ενδορφίνες θα είναι πάντα πιστές στο ραντεβού τους -πέντε λεπτά μετά το τέλος της προπόνησης με διάρκεια έως και 24 ώρες.

Δες περισσότερα στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i