Αποτελεσματικές ασκήσεις για κυτταρίτιδα: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα για ενδυνάμωση γλουτών

Ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι και δεν χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό.

05.05.2020

εχεις διαβασει

ασκήσεις για κοιλιακούς για γυναίκες στο σπίτι

Από τη Μέμα Τσαχάκη, fitness master trainer και Pilates instructor @mema.pilates

Υπάρχουν αποτελεσματικές ασκήσεις για κυτταρίτιδα; Το παρακάτω πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να ενδυναμώσεις τους γλουτούς σου, την πιο προβληματική περιοχή εμφάνισης της κυτταρίτιδας. Πάντα σε συνδυασμό με σωστή διατροφή και την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων νερού, θα καταφέρεις να δεις σύντομα αποτελέσματα, αν βάλεις στο πρόγραμμά σου, κάποιες φορές την εβδομάδα, το παρακάτω workout.

Είμαι αδύνατη και έχω κυτταρίτιδα: Τι να κάνεις αν θες να πάρεις κιλά, αλλά να μην έχεις κυτταρίτιδα και χαλάρωση;

Ασκήσεις για να φύγει η κυτταρίτιδα; Δοκίμασε αυτές χωρίς εξοπλισμό

Αποτελεσματικές ασκήσεις για κυτταρίτιδα: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα για ενδυνάμωση γλουτών

View this post on Instagram

The Workout — Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για ενδυνάμωση γλουτών που δεν περιλαμβάνει εξοπλισμό. #memapilates Οι ασκήσεις σου: 1️⃣ Με σταθερή λεκάνη ψηλά κατεβάζω με flex και ανεβάζω με point x4 φορές, μένω με το πόδι ψηλά και κάνω 4 push προς τα πάνω – x5 φορές. Αλλάζω πόδι. 2️⃣ All four position: Τεντώνω δεξί χέρι και αριστερό πόδι πίσω, φέρνω αγκώνα στο γόνατο x8, συνεχίζω 8 πιέσεις προς τα πάνω με flex και 8 με λυγισμένο το πίσω πόδι σε ορθή γωνία με flex – x3 φορές. Αλλάζω πλευρά. Tip: Διατηρώ σταθερή λεκάνη στις πιέσεις, το πόδι πηγαίνει κόντρα στον γλουτό, η μέση παραμένει σταθερή χωρίς να σπάει. 3️⃣ All four position: Ανοίγω πλάγια το πόδι σε ορθή γωνία, την 4η φορά μένει ψηλά, τεντώνει λυγίζει x4 φορές και έπειτα συνεχίζω με push προς τα πάνω x4 φορές έχοντάς το τεντωμένο – x4 φορές. Αλλάζω πόδι. 4️⃣ 8 push προς τα πάνω x4 φορές. Tip: Ο κορμός παραμένει στην ευθεία του ποδιού και δεν σκύβω μπροστά. 5️⃣ Κρατώ τη φτέρνα προς τα πάνω καθ’ όλη την διάρκεια. 8 push προς τα πάνω και 8 κύκλους από κάθε πλευρά x2 φορές. Αλλάζω πόδι. 6️⃣ Πατάω στις φτέρνες και κάνω κύκλους ανεβάζοντας γλουτό x8 φορές. Στην 8η επανάληψη μένω ψηλά και κάνω 8 κοφτά push προς τα πάνω κ μετά συνεχίζω αντίστροφο κύκλο – x3 φορές.

A post shared by mema Pilates Studio (@mema.pilates) on

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece