Jumping jacks ή roll ups για σύσφιξη; Ασκήσεις στο σπίτι για τις μέρες που δεν πας γυμναστήριο

Δες ποιες απλές ασκήσεις μπορείς να κάνεις τις μέρες που δεν πας γυμναστήριο

26.12.2018

εχεις διαβασει

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες

Nα πώς θα κάνεις roll ups για στρέτσινγκ

Και ιδού πώς θα κάνεις jumping jacks για να βάλεις το σώμα σου πάλι σε κίνηση

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Αερόβια άσκηση για κάψιμο λίπους: Το 15′ πρόγραμμα – express για να σμιλεύσεις σώμα

Αυτή η ρουτίνα αεροβικής με μπάλα είναι πιο διασκεδαστική και καις περισσότερο από μια τυπική προπόνηση HIIT.

Πώς να μην χαλάσω τη δίαιτα
Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Ο personal trainer Λευτέρης Καβούκης και το Shape.gr σε γυμνάζουν και σου δείχνουν την άσκηση για επίπεδη κοιλιά.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας (έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος)

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

Φτιάξε σούπερ γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις στον τοίχο από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Η personal trainer μοιράζεται με Shape ένα ασκησιολόγιο που μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε τοίχο του σπιτιού σου.

#shapegreece