Προπόνηση με βάρη: Πρόγραμμα ενδυνάμωσης με kettlebells

Θα χρειαστείς ένα μεγάλο kettlebell.

Προπόνηση με βάρη iStock

Ξεπέρασε τα 8 και τα 10 κιλά σε kettlebells και επίλεξε ένα μεγάλο για να κερδίσεις όλα τα οφέλη από αυτό το workout με kettlebell. Αυτό το πρόγραμμα σχεδιάστηκε από τη Lacee Lazoff, πιστοποιημένη personal trainer και FHIT Pro στο Performix House, στη Νέα Υόρκη, και θα "πιάσει" κάθε μα κάθε μυ που έχει το σώμα σου.

Διάβασε επίσης: Υoga + kettlebells = Οι ασκήσεις που ΚΑΙΝΕ λίπος και κυτταρίτιδα!

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i