Υoga + kettlebells = Οι ασκήσεις που ΚΑΙΝΕ λίπος και κυτταρίτιδα!

Αυτό το πρόγραμμα προπόνησης συνδυάζει τις διατάσεις, τη χαλάρωση και τα οφέλη της yoga για την ισορροπία με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή για καύση λίπους: τα kettlebells.

03.04.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

kettlebells

Συνδυάζοντας τη yoga με τα kettlebells, η προπόνηση αυτή σε βοηθά να αδυνατίσεις, να σφίξεις και να χαλαρώσεις γρήγορα.

Γιατί τα kettlebells; Γιατί η άρση των σφαιρών αυτών καίει μέχρι και 20 θερμίδες το λεπτό, σύμφωνα με μελέτη του Αμερικανικού Συμβουλίου Άσκησης. «Η επιπλέον καύση επέρχεται από τις γρήγορες κινήσεις που κάνεις, οι οποίες κρατούν υψηλό τον καρδιακό παλμό, καθώς και από το μοναδικό σχεδιασμό του εργαλείου» τονίζει η Aileene Palm, προσωπική γυμνάστρια και εκπαιδεύτρια yoga, η οποία σχεδίασε αυτό το πρόγραμμα.

«Το βάρος του kettlebell μετατοπίζεται μαζί μ’ εσένα, οπότε οι μύες σου πρέπει να δουλέψουν πιο σκληρά για να το ελέγξουν, σε σχέση με τα κανονικά βαράκια». Προσπάθησε να εκτελείς το πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα αντί να πηγαίνεις για yoga ή αντικατάστησε την άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης για να σφίξεις ενώ χαλαρώνεις.

Καύση λίπους σε 1 λεπτό – Τι θα χρειαστείς

Ένα ζευγάρι kettlebells 2-5 κιλών (ακόμη κι αν σηκώνεις μεγάλο βάρος στη συνηθισμένη προπόνηση μυϊκής ενδυνάμωσης, προτίμησε τα πιο ελαφριά γι’ αυτό το πρόγραμμα – το υπερβολικό βάρος θα επηρεάσει τις στάσεις yoga). Προαιρετικά, ένα στρώμα yoga.

Διάβασε κι εδώ: Η γρήγορη προπόνηση που καίει λίπος!

Πώς αποδίδει το πρόγραμμα

Κάνε ζέσταμα με την ταλάντευση kettlebell και στη συνέχεια εκτέλεσε 1 σετ από κάθε άσκηση με τη σειρά, κάνοντας 1 σετ ταλάντευσης ενδιάμεσα από τα σετ. Επανάλαβε αν θέλεις.

Υoga + kettlebells = Οι ασκήσεις που ΚΑΙΝΕ λίπος και κυτταρίτιδα!

Ταλάντευση Kettlebell: Ασκεί πόδια, γλουτούς, χέρια, ώμους και μέσο κορμό

Στάσου όρθια με τα πόδια αρκετά ανοιχτά και βάλε ένα kettlebell ανάμεσά τους στο έδαφος. Κάνε κάθισμα και πιάσε το kettlebell με το δεξί χέρι, με την παλάμη να κοιτά προς τα εσένα (Α). Στη συνέχεια, σήκω όρθια καθώς σηκώνεις το kettlebell στο ύψος του στήθους μπροστά σου, με το χέρι τεντωμένο (Β). Κάνε αμέσως ξανά κάθισμα, χαμηλώνοντας το kettlebell ανάμεσα στα πόδια και επανάλαβε. Εκτέλεσε 5 με 10 επαναλήψιες και άλλαξε χέρια.

Είναι πολύ δύσκολο; Κράτα το kettlebell και με τα δύο χέρια.

Υoga + kettlebells = Οι ασκήσεις που ΚΑΙΝΕ λίπος και κυτταρίτιδα!

 «Χαιρετισμός στον ήλιο»: Ασκεί πόδια, γλουτούς, πλάτη

Βάλε ένα kettlebell στο έδαφος μπροστά σου και στάσου όρθια με τα πόδια ενωμέντα και τα χέρια μπροστά στο στήθος, με τις παλάμες ενωμένες. Είσπνευσε και φέρε τα χέρια προς τα κάτω, μετά ανοιχτά στο πλάι και τέλος πάνω από το κεφάλι, γέρνοντας ελαφρώς προς τα πίσω όταν σηκώσεις τα χέρια (Α). Έκπνευσε καθώς σκύβεις μπροστά με τους γοφούς και πιάσε το kettlebell. Ίσιωσε την πλάτη και κοίταξε ελαφρώς μπροστά (Β). Κρατώντας ίσια την πλάτη και τα πόδια, είσπνευσε ενώ σηκώνεσαι όρθια (Γ). Έκπνευσε και σκύψε ξανά μπροστά, ακουμπώντας το kettlebell στο έδαφος. Επίστρεψε στην αρχική στάση και επανάλαβε. Εκτέλεσε 10 επαναλήψεις.

Είναι πολύ δύσκολο; Λύγισε ελαφρώς τα γόνατα καθώς σηκώνεις το kettlebell και σηκώνεσαι όρθια.

Διάβασε κι εδώ: Η δίαιτα 10 ημερών που εξαφανίζει το λίπος!

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece