Πρόγραμμα άσκησης σε διάδρομο και ελλειπτικό στο γυμναστήριο σε 30 λεπτά: Κάψε 300 θερμίδες πριν το καταλάβεις

Νίκησε την πλήξη, κάψε θερμίδες και βάλε μπρος στην καύση λίπους με αυτό το πρόγραμμα για διάδρομο και ελλειπτικό.

19.12.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Σε 30 λεπτά: To αερόβιο πρόγραμμα στο διάδρομο για σύσφιγξη (και η απαραίτητη διάταση στο τέλος)

Κάψε λίπος και θερμίδες: γιατί μας αρέσει αυτή η προπόνηση

Όσον αφορά την αεροβική, όλες έχουμε την τάση να κολλάμε σε «αγαπημένες» δραστηριότητες. Το να κάνεις, όμως, την ίδια 30λεπτη προπόνηση σε ένα μόνο μηχάνημα, κάθε μέρα, μπορεί να εξαντλήσει μυαλό και σώμα. Τη λύση δίνει το πρόγραμμα του προπονητή διασήμων Jay Cardiello. Θα κάνεις μια γρήγορη προπόνηση σε διάδρομο ακολουθούμενη από άσκηση σε ελλειπτικό, με εναλλαγές υψηλής και μέτριας έντασης σε κάθε μηχάνημα.

Η αλλαγή στα μηχανήματα κάνει τη δύσκολη άσκηση να φαίνεται πιο εύκολη (αφού θα σκέφτεσαι «Μου μένουν λιγότερα από 15 λεπτά»), πράγμα που αυξάνει τις καύσεις. Επιπλέον, η διαλειμματική άσκηση καίει περισσότερο θερμίδες τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την προπόνηση απ’ όσες αν γυμναζόσουν σε σταθερή ένταση. Ακολούθησε αυτή την προπόνηση, εκτέλεσε την άσκηση γρήγορης σμίλευσης (παρακάτω) και σίγουρα θα αναρωτιέσαι πώς πέρασε έτσι η ώρα!

Πρόγραμμα άσκησης σε διάδρομο και ελλειπτικό στο γυμναστήριο σε 30 λεπτά: Κάψε 300 θερμίδες πριν το καταλάβεις

 

Γρήγορη Σμίλευση

Τόνωσε το πάνω μέρος του σώματος με αυτή την άσκηση.

Πάρε θέση για κάμψεις, με τους αγκώνες κάτω από τους ώμους και το σώμα ευθυγραμμισμένο από το κεφάλι ως τις φτέρνες.

Ακούμπησε το δεξιό ώμο με την αριστερή παλάμη, στήριξε ξανά το χέρι στο πάτωμα και επανάλαβε με το άλλο χέρι. Συνέχισε κάνοντας εναλλαγές στα χέρια για 30 με 60 δευτερόλεπτα.

Πρόγραμμα άσκησης σε διάδρομο και ελλειπτικό στο γυμναστήριο σε 30 λεπτά: Κάψε 300 θερμίδες πριν το καταλάβεις

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece