Ασκήσεις για πόδια σε μηχάνημα: Το 30λεπτο πρόγραμμα στο μηχάνημα με τα σκαλοπάτια (stairclimber)

Σμίλεψε τα πόδια σου και κάψε έως και 250 θερμίδες ακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα στο μηχάνημα με τις κυλιόμενες σκάλες.

20.05.2019

εχεις διαβασει

Οι ασκήσεις για πόδια σε μηχάνημα που θα βρεις στο γυμναστήριο είναι μια safe λύση για όταν δεν έχεις χρόνο και ψάχνεις κάτι που θα αποδώσει. Μπορεί να είναι αδύνατο να μειώσεις το τοπικό πάχος (το λίπος χάνεται από παντού όταν χάνεις βάρος, όχι μόνο από ένα σημείο), αλλά αυτό το πρόγραμμα για το μηχάνημα με τις κυλιόμενες σκάλες που θα βρεις στο γυμναστήριο μπορεί να βοηθήσει. Το ανέβασμα σκάλας δυναμώνει ολόκληρο το κάτω μέρος του σώματος – ειδικά αυτούς τους επίμονους μυς στο μπροστά και πίσω μέρος των μηρών.

Διάβασε επίσης: Έχεις διάδρομο στο σπίτι; Το πρόγραμμα για μείωση της περιφέρειας της Ελένης Πετρουλάκη

Μάλιστα, επειδή είναι τόσο απαιτητικό, με την εκτέλεσή του καις μέχρι και 10 θερμίδες το λεπτό. Το αποτέλεσμα αυτού του είδους άσκησης που σμιλεύει και καίει θερμίδες; Εμφανώς πιο λεπτά και καλοσχηματισμένα πόδια.

Οι ασκήσεις για πόδια σε μηχάνημα

Ακολούθησε το παρακάτω πρόγραμμα στο stairclimber ή climbmill:

Πώς αποδίδει

Ρύθμισε ένα stepmill (το μηχάνημα με κυλιόμενα σκαλοπάτια) στη χειροκίνητη λειτουργία και άρχισε να ανεβαίνεις. Σταδιακά θα αυξήσεις το επίπεδο, κάνοντας την καρδιά, τους πνεύμονες και τους μυς να δουλεύουν περισσότερο καθώς το ανέβασμα δυσκολεύει – και αυξάνοντας την καύση θερμίδων ταυτόχρονα. Έπειτα θα μειώσεις αργά την ένταση μέχρι το τέλος. Σε όλη τη διάρκεια της προπόνησης προσάρμοσε το επίπεδο ώστε να συμφωνεί με το Βαθμό Δυσκολίας – ΒΔ. Πρόσεξε, επίσης, τη στάση σου: στάσου ίσια, μην κρατιέσαι από τις λαβές και ακούμπησε ολόκληρο το πέλμα στο σκαλοπάτι – προσπάθησε να το σπρώχνεις με τη φτέρνα. Χαλάρωσε, κατέβα από το μηχάνημα και εκτέλεσε μερικές διατάσεις.

Διάβασε επίσης: Η προπόνηση για απώλεια κιλών με περπάτημα στο διάδρομο (και οι κινήσεις για ενδυνάμωση κοιλιάς)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece