Τα οφέλη του τένις στο σώμα σου και τι χρειάζεσαι πριν ξεκινήσεις

Μάθε τα πάντα για το τένις, ένα ιδανικό άθλημα για να κάψεις θερμίδες.

girl-on-tennis-court-picture-id884670484 Credit:Vasyl Dolmatov

Συνεργάστηκε ο Μιχάλης Παπαγεωργίου, πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, πρώην ομοσπονδιακός προπονητής αντισφαίρισης και ιδιοκτήτης γυμναστηρίων Curves.

«Το τένις απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας (από 5-6 έως 90 ετών). Πρόκειται για σπορ που προσφέρει ψυχαγωγία, διασκέδαση, σωματική ευεξία και καλή υγεία, άρα δεν έχεις κανένα λόγο να το σκέφτεσαι. Οπλίσου με όρεξη και ξεκίνα», λέει ο Μιχάλης Παπαγεωργίου, πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, πρώην ομοσπονδιακός προπονητής Αντισφαίρισης και ιδιοκτήτης γυμναστηρίων Curves.

Τι χρειάζεσαι πριν ξεκινήσεις;

  • αθλητικά παπούτσια του τένις
  • σορτσάκι ή φούστα (κατά προτίμηση με τσέπες που να χωρούν 1-2 μπαλάκια)
  • t-shirt
  • καπέλο
  • γυαλιά ηλίου
  • ρακέτα

«Κατά προτίμηση διάλεξε πιο ελαφριά ρακέτα για αρχή, για να αποφύγεις την πιθανότητα τραυματισμού στον αγκώνα, το γνωστό tennis elbow», τονίζει ο Μιχάλης Παπαγεωργίου και προσθέτει: «Όταν θα πας στο πρώτο σου μάθημα, καλή ιδέα είναι να ζητήσεις την καθοδήγηση του προπονητή σου στη συγκεκριμένη επιλογή».

Τα οφέλη του τένις στο σώμα σου

Όπως επισημαίνει ο προπονητής, στο τένις πρέπει να τρέχεις και να καλύπτεις αποστάσεις με γρήγορο ρυθμό, όπως επίσης να λυγίζεις τα πόδια σου για να χτυπήσεις την μπάλα και να κάνεις γρήγορες επιστροφές στο κέντρο του γηπέδου, έτσι ώστε να προλάβεις το επόμενο χτύπημα. Με αυτές τις επαναλαμβανόμενες κινήσεις, καθώς και με τα μικρά διαλείμματα δευτερολέπτων πετυχαίνεις τα εξής:

  • Καις 590 θερμίδες την ώρα
  • Δυναμώνεις την καρδιά σου και αποκτάς περισσότερη αντοχή τόσο στο άθλημα όσο και σε διάφορες δραστηριότητες
  • Πετυχαίνεις μυϊκή ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος και ιδιαίτερα των κάτω άκρων (γαστροκνήμιο, τετρακέφαλοι, δικέφαλοι, μηριαίοι και γλουτιαίοι)
  • Αυξάνεις το ρυθμό του μεταβολισμού σου, ώστε να καις περισσότερες θερμίδες στη διάρκεια της ημέρας

«Πόσες φορές την εβδομάδα είναι καλό να παίζω;»

Ο Μιχάλης Παπαγεωργίου προτείνει ένα συνδυασμό μαθημάτων με προπονητή μία με δύο φορές την εβδομάδα, καθώς και ατομική προπόνηση μία με δύο φορές την εβδομάδα παίζοντας φιλικά παιχνίδια με αντιπάλους διαφορετικών επιπέδων. Έτσι, θα βελτιώσεις την τεχνική, την απόδοση, αλλά και τη φυσική σου κατάσταση.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i