Τι άθλημα να κάνεις ανάλογα με τους fitness στόχους που έχεις

Ποιο άθλημα- χόμπυ μπορείς να κάνεις με φίλους ή και μόνη για να πετύχεις το ιδανικό βάρος και να μην χαλάσεις τη φόρμα σου.

bike

Οι επιστημονικές συμβουλές για να διαλέξεις εκείνο το άθλημα που θα αναβαθμίσει περισσότερο τη φυσική σου κατάσταση και την ψυχοσύνθεσή σου.

Αίσθηση αυτοεκτίμησης. Ιδιοσυγκρασία νικητή. Ψυχοσύνθεση μαχητή. Ομαδικό πνεύμα. Εγωιστικό φρόνημα.  Όποιο από όλα αυτά τα εσωτερικά ή εξωτερικά χαρακτηριστικά κι αν περιγράφουν τον εαυτό σου, μπορούν να αναβαθμιστούν ή και να ισορροπήσουν με το κατάλληλο χόμπι-σπορ που θα διαλέξεις για τον ελεύθερο χρόνο σου.

Δεν μιλάμε για αθλήματα που απαιτούν στρατιωτική πειθαρχία και θρησκευτική προσήλωση, όπως η πυγμαχία, οι πολεμικές τέχνες ή το σκουός, αλλά για τα απλά σπορ που παίζεις με τους φίλους σου ή μόνος σου κάθε Σαββατοκύριακο, με σκοπό να τονώσεις σώμα και πνεύμα -ιδρώνοντας τη φανέλα. Μπάλα, ποδήλατο, σκι, κολύμπι, ορειβασία. Τέτοια πράγματα.

Παρακάτω, διαπρεπείς προπονητές δίνουν τις καλύτερες συμβουλές για το χόμπι που σου αξίζει να παίζεις -και να διακριθείς.

Ποδηλασία

Τι άθλημα να κάνεις ανάλογα με τους fitness στόχους που έχεις - εικόνα 1

> Ιδανική για: Χτίσιμο δυνατών ποδιών

> Κάψιμο θερμίδων: 612 την ώρα

«Εκτός από τα προφανή οφέλη στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων αλλά και στην απώλεια βάρους, η ποδηλασία έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα να είναι πολύ πιο ασφαλής άσκηση ενδυνάμωσης των ποδιών σε σύγκριση με προπονήσεις αντιστάσεων ή το τρέξιμο, επειδή έχει λιγότερες επιπτώσεις στα ισχία, στα γόνατα και στους αστραγάλους», λέει η Garcha.

Κολύμπι

Τι άθλημα να κάνεις ανάλογα με τους fitness στόχους που έχεις - εικόνα 2

> Ιδανικό για: Βελτίωση της στάσης του σώματος

> Κάψιμο θερμίδων: 476 την ώρα

«Επειδή η κολύμβηση δεν είναι επιβαρυντική για τη σπονδυλική στήλη και τις αρθρώσεις, είναι εξαιρετική προπόνηση για αποθεραπεία από τραυματισμούς, αρμονική ενδυνάμωση των μυών σε όλο το σώμα και αύξηση της καρδιαγγειακής αντοχής», λέει η Harkirat Garcha, φυσικοθεραπεύτρια και ειδική προπονήτρια αθλητικής αποκατάστασης.

«Επίσης, η κολύμβηση έχει την ικανότητα να σε ψηλώνει, επειδή διατάσσονται οι μύες και ξεκλειδώνουν οι αρθρώσεις, όπως και οι χόνδροι της σπονδυλικής στήλης», προσθέτει η Garcha.

Δες όλα τα χόμπυ- αθλήματα στο ASKMEN

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i