10 wellness συμβουλές που ακολουθεί πιστά η Jennifer Aniston

Διατροφικά tips αλλά και fitness μυστικά που την κρατούν σε φόρμα από τα ‘90s.

Jennifer Aniston Instagram @jenniferaniston

Είναι γεγονός πως η Jennifer Aniston διατηρεί εδώ και δεκαετίες μια αξιοζήλευτη, υγιή σιλουέτα. Στις αρχές των ‘90s, η χολιγουντιανή star φρόντισε να αποκαλύψει στους θαυμαστές της ότι λατρεύει την γυμναστική, αναδεικνύοντας το καλλίγραμμο σώμα της  μέσα από τα crop tops και τις mini skirts, που συνήθιζε να φορά όταν συναντούσε τους αγαπημένους της φίλους στο Central Perk. Το εκπληκτικό της υπόθεσης, ωστόσο, είναι πως η Jennifer Aniston γίνεται ακόμα πιο γοητευτική μεγαλώνοντας, διατηρώντας μια άψογα λαμπερή επιδερμίδα, γραμμωμένους κοιλιακούς και πόδια που μέχρι και η Rachel Green θα ζήλευε.

Υγιεινό σμούθι για πρωινό: Η Jennifer Aniston αποκαλύπτει τα αγαπημένα της συστατικά

Η 52χρόνη Jen για να αποκτήσει τα καλογυμνασμένα της χέρια, δεν διστάζει να ιδρώσει το σώμα της με μια δυναμική προπόνηση, που ακολουθεί σχεδόν καθημερινά. Άλλωστε, όπως έχει "δεσμευτεί" και η ίδια παλαιότερα, θέλει να συνεχίσει να φροντίζει το δυνατό σώμα αλλά και την γενικότερη υγεία του οργανισμού της, ακόμα και αν αυτό προϋποθέτει ότι πρέπει να παρακολουθεί μια συνεδρία yoga στις 3 τα ξημερώματα, επειδή η υπόλοιπη ημέρα θα είναι γεμάτη υποχρεώσεις. Η ολοκληρωμένη ευεξία της δημοφιλούς ηθοποιού στηρίζεται στην ισορροπία αλλά και στην ικανότητα της να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του σώματος της, όταν αυτό χρειάζεται ξεκούραση. Οι παρακάτω συμβουλές διατροφής και γυμναστικής είναι το Α και το Ω στην wellness ρουτίνα της Aniston.

1.Σανίδα, σανίδα και πάλι σανίδα

Ο προπονητής της τηλεοπτικής Rachel, Leyon Azubuike, αποκάλυψε πως η σανίδα είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην προπόνηση της ηθοποιού. Αυτό σημαίνει ότι ξεκινάει με μια κλασσική σανίδα, έπειτα μετακινείται σε μια πλαϊνή ενώ στο τέλος πραγματοποιεί σανίδα με ανόρθωση του ποδιού κοντά στον αγκώνα.

2. Ευελιξία στις προπονήσεις

Είναι λογικό πως το καθημερινό πρόγραμμα της ηθοποιού περιλαμβάνει από φωτογραφίσεις μέχρι ατέλειωτες ώρες γυρισμάτων. Μαζί με τον personal trainer της φροντίζει πάντα να ρυθμίζει τις προπονείς της (ώρα και ένταση) ανάλογα με τις υποχρεώσεις που έχει μέσα στην μέρα.

3. Είναι fan της διαλείπουσας νηστείας

H Jennifer Aniston είχε αποκαλύψει στο βρετανικό Radio Times πως συχνά ακολουθεί διαλειπούσα νηστεία για αυτό και δεν τρώει συνήθως τα πρωινά.

4. Επιλέγει τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά

Ο Azubuike τόνισε στο Women's Health πως η Jen επιλέγει συνεχώς τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, όπως μείγμα υγιεινών υδατανθράκων, πρωτεϊνών, φυλλωδών λαχανικών και πολύχρωμων φρούτων.

Διαλειμματική νηστεία: Η δίαιτα της Jennifer Aniston που έγινε viral

5. Το boxing χτίζει δυνατά χέρια, αλλά και μυαλό

"Είναι η προπόνηση που ακολουθώ σταθερά πολλά χρόνια εκτός από τη γιόγκα", είπε η Jen στο InStyle. "Υπάρχει κάτι σχετικά με τη διανοητική πτυχή της πυγμαχίας – ο εγκέφαλός σου πρέπει να δουλέψει, δεν κάθεσαι απλώς σε ένα ποδήλατο. Είναι καταπληκτικό".

6. Παρακολούθησε την πρόσληψη νερού πριν την προπόνηση

"Είναι σημαντικό να προσέχεις πόσο νερό καταναλώνεις πριν την προπόνηση γιατί αν πίνεις πολύ ακριβώς πριν ξεκινήσεις τότε θα αισθάνεσαι βάρος σε όλα την διάρκεια της γυμναστικής, με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσεις τα σετ", επισημαίνει ο Azubuike.

7. Είναι συνεπής

Ο Azubuike είπε στο People ότι η Jen είναι "απίστευτα συνεπής και εργατική, και αυτό κάνει τη όλη την δουλειά πιο εύκολη. Είναι μια πολύ καλή αθλήτρια που δεν παραλείπει τις προπονήσεις της".

8. Κατεψυγμένα φρούτα για σνακ

Η Jennifer έχει δηλώσει στο Women’s Health πως της αρέσει να τρώει κατεψυγμένα σταφύλια. "Μου αρέσουν τα κόκκινα σταφύλια. Είναι πραγματικά εύκολα στη μεταφορά και πάντα νόστιμα. Μπορούν να με κρατήσουν χορτάτη για ώρες".

9. Μην αφήνεις αφυδατωμένο τον οργανισμό σου

"Η κοινή παρανόηση για την ενυδάτωση είναι ότι πρέπει να περιμένετε μέχρι να διψάσετε και μετά να πίνετε μέχρι να χορτάσετε", είπε ο Azubuike στο Women’s Health. Το να είσαι ενυδατωμένη όλη την ημέρα είναι σημαντικό τόσο για την ενέργειά σου, όσο και για τις προπονήσεις σου.

10. Φάε υγιεινά λιπαρά

"Λατρεύω τα αβοκάντο, το λάδι καρύδας, τον σολομό, το ιχθυέλαιο – οτιδήποτε είναι καλή μορφή λίπους είναι υπέροχο για την επιδερμίδα αλλά και για το σώμα" δήλωσε η ηθοποιός.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i