Πόσα λεπτά άσκησης αλλάζουν το DNA των κυττάρων σου;

Ασκήσου για 20 λεπτά και θα έχεις καύση λίπους, μείωση του σακχάρου και τόνωση σε όλο το σώμα.

legs istock

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Cell Metabolism, λίγα λεπτά έντονης γυμναστικής είναι αρκετά για να προκληθούν σημαντικές αλλαγές στο DNA των κυττάρων που βρίσκονται στους μυς των ποδιών.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι εκτός από το ότι η άσκηση μας βοηθά να κάψουμε θερμίδες και να χάσουμε κιλά, αλλάζει το DNA στις μυϊκές μας ίνες.

Με μόλις 20 λεπτά έχεις σημαντική αλλαγή στη δραστικότητα ορισμένων χημικών ουσιών, οι οποίες ενεργοποιούν, αδρανοποιούν ή ενισχύουν ισάριθμα γονίδια, διεγείροντας έτσι την καύση λίπους και σακχάρου, και τονώνοντας το σώμα.

"Συχνά λέμε ότι είμαστε ό,τι τρώμε – η μελέτη μας αποδεικνύει ότι και οι μύες μας είναι ό,τι τους κάνουμε. Εάν ένας άνθρωπος δε χρησιμοποιεί τους μυς του, αυτοί εκφυλίζονται" δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια, δρ. Τζουλίν Ζίραθ, καθηγήτρια Κλινικής Εφηρμοσμένης Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Καρολίνσκα.

Να θυμάσαι πως όσο πιο γυμνασμένοι είναι οι μύες σου τόσο περισσότερες καύσεις κάνουν. Επιπλέον, οι γεροί μύες προστατεύουν το σώμα σου από τον πόνο στη μέση και τις πτώσεις.

Δες και αυτό: Ξεκίνα σήμερα: Φτιάξε σέξι πόδια σε 30 ημέρες!

Fitness