Ξεκίνησε η μέρα σου με στρες; Κάνε αυτήν την άσκηση

Πριν σηκωθείς από το κρεβάτι κάνε αυτήν την άσκηση και ξεκίνησε τη μέρα σου χαλαρά, χωρίς στρες.

άσκηση για το στρες istock

Σε περιμένει δύσκολη ημέρα και με το που ξυπνάς σε καταβάλλει το στρες; Διώξ' το πριν καν σηκωθείς από το κρεβάτι!

Αντί να πεταχτείς απότομα ψάχνοντας τα ρούχα σου, επιδεινώνοντας την κατάσταση, δοκίμασε αυτό το pilates stretching, που θα σε βοηθήσει ν' αντιμετωπίσεις όλες τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν μέσα στην ημέρα και να σε αγχώσουν.

Παράλληλα θα βελτιώσει και τη στάση του σώματός σου, διώχνοντας την ένταση από την πλάτη και τον αυχένα.

Αυτό είναι το πρωινό που συστήνουν όλοι οι διατροφολόγοι

Pilates stretching

άσκηση για το στρες
istock

Βήμα 1

Πέταξε πίσω τα σκεπάσματα για να έχεις πλήρη ελευθερία κινήσεων. Ξάπλωσε ανάσκελα με λυγισμένα πόδια και ελαφρώς απομακρυσμένα το ένα από το άλλο. Σφίξε τους μυς της κοιλιάς σου και κράτα τους σφιχτούς σε όλη τη διάρκεια της άσκησης. Σήκωσε τα πόδια σου και πιάσε τα γόνατά σου.

Βήμα 2

Πάρε μια εισπνοή και κατά την εκπνοή τράβηξε το δεξί σου γόνατο κοντά στο στήθος σου, χωρίς να το πιέσεις. Πάρε άλλη μια εισπνοή και κατά την εκπνοή κάνε το ίδιο και για το αριστερό σου πόδι.

Βήμα 3

Πάρε άλλη μια εισπνοή και κατά την εκπνοή τράβηξε και τα δύο γόνατα όσο πιο κοντά μπορείς στο στήθος σου. Επανάλαβε αυτή τη συνέχεια δέκα φορές.

Πώς να διαχειριστείς το πρωινό στρες

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να διαχειριστείς το πρωινό στρες και να μειώσεις τις αρνητικές του επιπτώσεις στο σώμα. Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

  • Ξεκίνα τη μέρα σου με χαλάρωση: Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να χαλαρώσεις και να καθαρίσεις το μυαλό σου πριν ξεκινήσεις τη μέρα σου. Δοκίμασε διαλογισμό, γιόγκα ή βαθιές αναπνοές.
  • Φρόντιζε να γυμνάζεσαι: Η σωματική δραστηριότητα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσεις το στρες και να βελτιώσεις την υγεία σου.
  • Τρώγε υγιεινά: Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι για να αντιμετωπίσει το στρες. Το πρωί ξεκίνα με φρούτα, ομελέτα με λαχανικά ή δημητριακά ολικής αλέσεως .
  • Κοιμήσου αρκετά: Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την υγεία του σώματός σου και του εγκεφάλου σου. Στόχος σου είναι να κοιμάσαι 7-8 ώρες κάθε βράδυ.
  • Διαχειρίσου τον χρόνο σου: Ο καλός προγραμματισμός μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις το στρες και να αποφύγεις την αίσθηση ότι πνίγεσαι από τις υποχρεώσεις.

Πώς επιδρά το στρες που βιώνουμε καθημερινά στο σώμα μας;

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i