7 πράγματα που κάνεις λάθος και οι γλουτοί σου δεν μεγαλώνουν

Χτίσε τους γλουτιαίους μυς σου με τα tips της Pilates instructor & CEO Breath Ιφιγένειας Μπάκα.

Ιφιγένεια Μπάκα

Κάνεις μεγάλη προσπάθεια να τονώσεις τους γλουτιαίους μυς σου αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα; Η φυσικοθεραπεύτρια, Pilates instructor & CEO Breath, και πρώην πρωταθλήτρια του χάντμπολ Ιφιγένεια Μπάκα επισημαίνει 7 συνηθισμένα λάθη που κάνεις προσπαθώντας να χτίσεις σφριγηλούς γλουτούς. 

1. Κάνεις μόνιμα δίαιτα

Οι γλουτοί αποτελούνται από μύες και για να μεγαλώσουν πρέπει να τους θρέφεις. Εάν βρίσκεσαι μόνιμα σε θερμιδικό έλλειμμα, δεν θα δεις σημαντική διαφορά - ανάπτυξη. 

2. Δεν έχεις πλάνο όταν γυμνάζεσαι

Με το να κάνεις τυχαία βίντεο με ασκήσεις για γλουτούς που είδες στο IG και στο Tik Tok δεν θα έχεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς. Για να χτίσεις μύες χρειάζεται στρατηγική και σκοπιμότητα. Βρες ένα καλό πρόγραμμα και δεσμεύσου σε αυτό.

3. Αλλάζεις ασκησιολόγιο πολύ συχνά

Εάν θες να δεις αποτελέσματα, σταμάτα να κάνεις καινούργιες ασκήσεις κάθε βδομάδα στο γυμναστήριο. Χρειάζεσαι πολλές επαναλήψεις ώστε να "κατακτήσεις" τις ασκήσεις και να προοδεύεις στο πέρας του χρόνου.
Με αυτόν τον τρόπο θα δεις τους γλουτούς σου να μεγαλώνουν.

4. Δεν αυξάνεις βάρος προοδευτικά

Αυτό πρέπει να είναι το επίκεντρο - όχι να ιδρώνεις, να πονάς ή να λαχανιάζεις.
Παρατήρησε τις προπονήσεις σου - τα σετ, τις επαναλήψεις, το βάρος. Ξεπέρασε αυτό που έκανες την τελευταία φορά. Βασικό κλειδί για να χτίσεις γλουτούς!

Ιφιγένεια Μπάκα

5. Φλερτάρεις με την αποτυχία

Το να χτίσεις μυς είναι σκληρό, αλλά το ίδιο και εσύ! Από τη στιγμή που έχεις σωστή στάση και καλή φόρμα, προκάλεσε τον εαυτό σου με τα σετ. Το να φλερτάρεις με την αποτυχία είναι το κλειδί - οι τελευταίες 5 επαναλήψεις πριν βγεις off είναι οι πιο κρίσιμες για την υπερτροφία των μυών.

6. Κάνεις υπερβολική χρήση λάστιχων αντίστασης 

Εστίασε λιγότερο στα λάστιχα και περισσότερο στα βάρη και τα μηχανήματα.
Πολλά fitness IG προφίλ θεοποιούν τα λάστιχα, ως μείζονα παράγοντα ανάπτυξης των γλουτών. Δεν είναι όμως!
Note: Είναι μια χαρά για μερικές ασκήσεις, εάν δεν έχεις καλύτερες επιλογές.

7. Δεν τρως αρκετή πρωτεΐνη

Εάν θέλεις να χτίσεις γλουτούς, χρειάζεσαι τα κατάλληλα δομικά υλικά. Ένα από αυτά είναι η πρωτεΐνη. Ένταξε 30-40 γρ. πρωτεΐνης σε κάθε σου γεύμα.

Ιφιγένεια Μπάκα

Την Ιφιγένεια Μπάκα θα τη βρεις:

Στο Instagram: ifigenia_baka / breath_pilates_studio

Στα Studio Pilates, Πατριάρχου Γρ. 58-60, Ταύρος και Κηφισόδοτου 31, Πετράλωνα, και στο Fitness Hall, Γρεβενών 23, Βοτανικός

More info: www.breathpilates.gr 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i