3 λόγοι να κάνεις πεζοπορία που δεν έχουν σχέση με την άσκηση

Έρευνες λένε πως μάλλον πρέπει να επισπεύσεις εκείνη την εκδρομή...

happy-woman-hiking-in-the-woods-picture-id943000856 Credit:BartekSzewczyk

Εκείνο το ταξιδάκι για πεζοπορία που καιρό σκέφτεσαι, ήρθε η ώρα να το κανονίσεις – επιτέλους! Γιατί, εκτός από μία καλή μορφή άσκησης και ποιοτικός χρόνος με τον εαυτό σου, το να περάσεις ώρα στο ύπαιθρο θα «επαναφορτίσει» την υγεία σου.

Έρευνες έχουν δείξει πως περνώντας χρόνο στο ύπαιθρο, ενισχύεται η δημιουργικότητα, μειώνεται το άγχος και τονώνεται το ανοσοποιητικό σύστημα. Άλλωστε, όποιος κάνει πεζοπορία αποκλείεται να μη σου πει πως η συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι χαλαρωτική και ενδεχομένως στοχαστική.

Επιπλέον, ο Geoffrey Donovan, ερευνητής στο USDA Forest Service, μελετώντας τις περιοχές με δέντρα όπου έχουν θερίσει τα παράσιτα, παρατήρησε πως όπου ο αριθμός των δέντρων είχε μειωθεί σημαντικά, τα ποσοστά των καρδιαγγειακών και αναπνευστικών ασθενειών είχαν αυξηθεί κατακόρυφα.

Κι αν χρειάζεσαι ακόμα έναν καλό λόγο για να περάσεις χρόνο ανάμεσα στα δέντρα, σε μία άλλη αναφορά, το Forest Service συμπέρανε πως τα δέντρα ενδεχομένως σώζουν 850 ζωές στις Ηνωμένες Πολιτείες, κάθε χρόνο, βοηθώντας στο να ελαχιστοποιηθούν τα σοβαρά αναπνευστικά συμπτώματα.

Ακόμα κι αν δεν μένεις κοντά σε κάποιο άλσος, αξίζει να κάνεις μία εκδρομή στην κοντινότερη «πράσινη» περιοχή και να απολαύσεις τα οφέλη της φύσης που όπως φαίνεται είναι πολλά.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i