Μείωσε το άγχος με τον πιο εύκολο και δημιουργικό τρόπο

Τι είναι πιο δυνατό από την κορτιζόλη; Μάθε ακόμα 5 πρωτότυπους τρόπους να διώξεις το στρες.

09.01.2019

εχεις διαβασει

Η ζωγραφική είναι πιο δυνατή από την κορτιζόλη, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Art Therapy. Στη μελέτη διαπιστώθηκε ότι τα τρία τέταρτα
των ανθρώπων που έκαναν ένα 45λεπτο μάθημα τέχνης μείωσαν σημαντικά τα επίπεδα της διαβόητης ορμόνης του άγχους.

«Όταν έχουμε μια δημιουργική διέξοδο, είτε αυτή είναι τέχνες, μουσική, χορός είτε πλέξιμο ή γράψιμο, μας βοηθά να εξωτερικεύσουμε τα συναισθήματά μας, ενώ η απασχόληση των χεριών μας με εργαλεία αποτελεί μια αίσθηση επίτευξης» τονίζει η συγγραφέας της μελέτης, Girija Kaimal. Άρχισε να σχεδιάζεις στο σημειωματάριό σου!

Μάθε, όμως, ακόμα 5 πρωτότυπους τρόπους για να απαλλαγείς από το στρες:

Μύρισε ένα πορτοκάλι

Έρευνες έχουν δείξει πως η μυρωδιά ενός ξεφλουδισμένου πορτοκαλιού μπορεί να μειώσει δραστικά στο στρες και να βελτιώσει τη διάθεση.

Μέτρα αντίστροφα

Αν συγκεντρωθείς στο να μετρήσεις ανάποδα από το 100 μέχρι το 0, το μυαλό σου θα εστιάσει εκεί θα ξεχάσεις για λίγο οτιδήποτε σε ανησυχεί.

Μία άλλη τεχνική αναπνοών

Ο Dr. Andrew Weil προτείνει: εισέπνευσε από τη μύτη σου για 4”, κράτα την αναπνοή σου για 7” και εξέπνευσε από το στόμα για 8”.

Βάλε λίγο κρύο νερό πίσω από τα αυτιά σου

Ή στους καρπούς σου. Και τα δύο σημεία έχουν αναρίθμητες φλέβες, οι οποίες μόλις κρυώσουν θα χαλαρώσουν ολόκληρο το σώμα σου.

Φάε ένα μάνγκο

Το συγκεκριμένο τροπικό φρούτο μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις, χάρη σε ένα συστατικό του που λέγεται ‘linalool’. Επιπλέον, όταν το τρως μπορείς να φανταστείς πως βρίσκεσαι σε μία εξωτική παραλία.

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece