Εάν κάθεσαι έτσι δυναμώνεις όλο σου το σώμα, λένε οι ειδικοί

Πώς κάθεσαι συνήθως; Μια συγκεκριμένη καθιστή θέση μπορεί να ωφελήσει το σώμα σου με πολλούς τρόπους.

γυναίκα κάθεσαι οκλαδόν istock

Το να κάθεσαι οκλαδόν στο έδαφος μπορεί να βοηθήσει την κινητικότητα και την ευελιξία σου και να δουλέψει τους κοιλιακούς σου μυς, υποστηρίζουν οι ειδικοί.

Σήκω από τον καναπέ: Γιατί οι ειδικοί μακροζωίας λένε ότι πρέπει να κάθεσαι στο πάτωμα

Κινητικότητα και της ευελιξία

"Η στάση οκλαδόν βοηθά το εύρος κίνησης του ισχίου, της πλάτης και του γόνατου", δήλωσε ο Δρ. Christopher Bise, επίκουρος καθηγητής στο τμήμα της φυσικοθεραπείας στο Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ.

Το να κάθεσαι στο πάτωμα διατηρεί επίσης τους μηριαίους σου πιο χαλαρούς, σε αντίθεση με το να κάθεσαι σε μια καρέκλα που μπορεί να σφίξει τους οπίσθιους μηριαίους.

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι οι ηλικιωμένοι επωφελούνται από το κάθισμα οκλαδόν στο πάτωμα: εάν μπορούν να καθίσουν και να σηκωθούν από μια καθιστή θέση, είναι λιγότερο πιθανό να πέσουν και πιο πιθανό να σηκωθούν ξανά μετά την πτώση τους σε περίπτωση ατυχήματος.

Το κάθισμα οκλαδόν δεν χρειάζεται να γίνεται στο έδαφος για να αυξήσεις την ευελιξία σου. Μπορείς να καθίσεις οκλαδόν σε έναν καναπέ ή να χρησιμοποιείς διαφορετικές θέσεις καθίσματος που θα αυξήσουν το εύρος της κίνησής σου.

Κάθισμα οκλαδόν: Τα οφέλη

  • Γυμνάζει τους κοιλιακούς σου: Το να κάθεσαι στο έδαφος μπορεί να ωφελήσει τους κοιλιακούς σου, επειδή πρέπει να χρησιμοποιείς τον πυρήνα όταν δεν στηρίζεις κάπου την πλάτη σου. Επίσης, το να σηκώνεσαι από καθιστή θέση στο πάτωμα ενεργοποιεί τους μυς ακόμα περισσότερο.
  • Βελτιώνει την στάση του σώματος: Ενθαρρύνει την ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης και τη σωστή στάση του σώματος, μειώνοντας την κύρτωση και τον πόνο στην πλάτη.
  • Δυναμώνει διάφορες μυς: Το κάθισμα οκλαδόν ενεργοποιεί διάφορες μυϊκές ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των τετρακεφάλων, των προσαγωγών, των γλουτιαίων και του κορμού.
  • Ενεργοποιεί τον πυρήνα: Το να σηκωθείς από τη στάση οκλαδόν είναι ευεργετική για ολόκληρο το σώμα σου. Γυμνάζει τους γοφούς, τα γόνατα, ολόκληρη την κάτω κινητική αλυσίδα και τον πυρήνα για να σηκωθείς.
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος: Η στάση ανοίγει τους γοφούς και τα ισχία, αυξάνοντας την ροή του αίματος στα κάτω άκρα.

Μην κάθεσαι όλη μέρα!

"Υπάρχει ένας λόγος που το smart watch σού υπενθυμίζει κάθε 60 λεπτά να σηκώνεσαι και να  κινείσαι ξανά: αλλάζεις τη στάση σώματος, κινείς το σώμα σου και ενεργοποιείς το κυκλοφορικό.

Προσοχή! Όσοι έχουν προβλήματα στις αρθρώσεις ή αναρρώνουν από κάποιες χειρουργικές επεμβάσεις δεν πρέπει να κάθονται οκλαδόν στο πάτωμα. Συμβουλεύσου το γιατρό σου προτού ξεκινήσεις οποιοδήποτε είδος άσκηση και συμβουλεύσου έναν φυσιοθεραπευτή για να σου δώσει οδηγίες για το πώς θα κάθεσαι κάτω και θα σηκώνεσαι από κάτω.

Kάμψη, κάθισμα, προβολή: Οι τρεις ασκήσεις που χρειάζεσαι τώρα και πώς θα τις κάνεις

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i