Καούρα, φούσκωμα, διάρροια: 7 τροφές για να ηρεμήσεις ένα αναστατωμένο στομάχι

Οι κατάλληλες τροφές μπορούν να ηρεμήσουν και το πιο αναστατωμένο στομάχι. Δοκίμασέ τες και δεν θα χάσεις.

06.07.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Καούρα, φούσκωμα, διάρροια: 7 τροφές για να ηρεμήσεις ένα αναστατωμένο στομάχι

Το να έχεις ένα αναστατωμένο στομάχι δεν είναι και ό,τι το καλύτερο, ειδικά αν προσθέσεις τις κράμπες, τη ναυτία ή και τη διάρροια, δεν μπορείς να κάνεις σωστά ή και καθόλου απλές, καθημερινές εργασίες.

Αν και σίγουρα θα γνωρίζεις ότι αυτές τις ημέρες πρέπει να τρως λιτά, υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν πράγματι να σε ανακουφίσουν.

Αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να χωνέψεις με τίποτα, δες ποιες τροφές μπορούν να σε βοηθήσουν.

 

1) Μπανάνες

Κάποιος λόγος θα υπάρχει που οι μπανάνες συνίστανται στους δρομείς του μαραθωνίου σαν τονωτικό ενέργειας: είναι εύκολες στην πέψη και γενικά δεν ταράζουν το στομάχι. Περιέχουν, επίσης, πηκτίνη, που βοθά φυσικά τις κινήσεις του εντέρου.

 

2) Παπάγια

Πρόσθεσε ακόμα ένα τροπικό φρούτο στη λίστα των καταπραϋντικών του στομαχιού. Η κατανάλωση της παπάγιας διευκολύνει την πέψη, αντιμετωπίζει τη δυσπεψία και μπορεί να βοηθήσει στη δυσκοιλιότητα.

Το μυστικό της βρίσκεται στα ένζυμα παπαΐνη και χυμοπαπαΐνη, τα οποία διασπούν τις πρωτεινες και ηρεμούν το στομάχι δημιουργώντας ένα υγιές, όξινο περιβάλλον. Επειδή μπορεί να σου είναι λιγάκι δύσκολο να τη βρεις στο σούπερ μάρκετ, μπορείς να αναζητήσεις και δισκία με εκχύλισμα παπάγιας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece